Godmorgon.. :)

Nu har vi lämnat in bilen för kamremsbyte, har en underbar älskling som betalar, givetvis ska han få pengarna tillbaks även om vi har gemensam ekonomi. Men har han tjänat pengarna så ska han ju få spendera dem, alltså "extrapengar".. Så han kan få köpa sig en reciever sen ;)

I eftermiddag bär de då av mot norrland, känns skönt även om det är kostsamt, tyvärr kryper ångesten på då.. men något vill man ju göra, men det är ju inte så jag är eller blir rik på att vara sjukskriven! Längtar som en idiot att få börja jobba.. :)

Detta är den finaste bilden jag har från norrland, det är dit vi ska..

Skellefteå, Vitberget.
(Om jag får säga det själv så tycker jag det är såååå himla vackert där uppe, hoppas jag ska kunna knäppa några fina kort där uppifrån)

1 Johanna:

skriven

hur länge skall ni vara borta?=)

2 Em:

skriven

Hej kexet, förlåt för sent svar, har helt missat vissa kommentarer :P

Åh va härligt, hur länge stannar i där uppe då ? :)

Kramar

3 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

v: jo super gott :D

4 Brim Brian:

skriven

Är där snö nu? GLOOOR I alla fall, det som hänt, är inget jag vill ta på bloggen mer än det står. Men om du addar mig på msn kan jag berätta. Ska vi byta msn? Kram

5 Cajsa:

skriven

ok. :(

6 Brim Brian:

skriven

Du, får jag lov att länka till din blogg från mig? Kram

7 Lisa:

skriven

Åh, hälsa Ske-å från mig är du snäll. ;0)



Och ta bilder så jag får se. =0P

8 Ness:

skriven

sjukt fin bild!

9 Martina:

skriven

Hej tjejen!

va kul att få bilen riktigt fixad:) vilken vacker bild du har fotat från Norrland:D



sv: de är väldigt trist de där när man blir mobbad har själv varit de nästan hela mitt liv:( elakt med såna människor dem borde inte få finnas.



allt är bara bra med mig:)



Hoppas du snart får komma tillbaka till jobb så du får jobba du som vill de också:)



kram

10 Simone:

skriven

Fin blogg!

11 - JenU:

skriven

Svar - Tack så mycket =)

12 Jessica:

skriven

Vad fin bild!

13 Evelina:

skriven

Fin bild:d

Kommentera här: