Händer i helgen?

Det blir bio "Eclipse", har inte hört så mkt bra om den ^^ Men böckerna blir ju bättre o bättre.. eller blev.. men, men.. filmer är väl sällan lika bra som böcker?

Sen så ska våra underbara vän hjälpa med bilen. Byta växellåda sen hoppas vi att styrväxeln hinner bytas.. att allt går som det ska med bilen, en gång i alla fall..
Att ta hjälp tkr jag är svårt, jag vill kunna själv, vet att jag inte kan med detta iaf, men blir verkligen skamsen..

Ska byta denna, oljefällan i eftermiddag...



Måste dän med insuget o så då.. o hämta nya saker o pengarna är slut för längesen..
Bara LÄNGTAR tills jag får börja jobba igen.. hoppas innerligt det blir till vintern eller senast våren..

Nej, ska väl hoppa in i duschen kanske och i väg en sväng snart och fika med Jessica o Martina.

1 Em:

skriven

Hej gullet! Tack :)

Jag mår helt okej, dudå?



Haha vår brukar krypa ner i väskor också, hon vill nog följa med när vi ska iväg :)



Imorgon är det jobb och sen grillkväll med några vänner :)

Hoppas filmen är bra då så du inte slänger ut pengar i onödan för den :D Jag har bara sett ettan & är inte någe vidare intresserad av att se fler. Om jag inte minns fel somnade jag till den också :)



Kramar

2 Vicki:

skriven

Aha så du har gjort en magsäcks operation?? Gick allt bra? När gjorde du den?



Jag ska göra en till hösten. Var på sjukhuset i onsdags och gick igenom det sista. Jag är väldig nervös inför operationen så jag slog väl inte klackarna i taket som så många andra.



Har en kompis som jag känner som har gjort det också du. Då kan jag kanske fråga dig en del om det är ok när frågorna dyker upp??



Släktingarna som kommer ner kommer runt Sundsvallstrakten Söråker, Bergeforsen och Bosvedjan. Vart ska ni?



Ha det bra,Vicki

3 Johanna:

skriven

tack så mycket är nöjd med håret.



ja det linnet är så sött :)

4 Therese:

skriven

Go kväll på dig!



Ser ut som att du har en del att stå i helgen. Visst har pengarna en förmåga att sina ganska snabbt, tänk om man vore frisk och hade en mer normal inkomst? Det skulle inte sitta så dumt!



Ja, jag hoppas det jag också men än så länge ser det mörkt ut. Visst är det, men jag mår nog hellre bara illa än att både ha fruktansvärda smärtor och kräkas pga det. Jag hoppas att jag är piggare imorgon när jag fyller år, får lite besök av släkt & bekanta. Så det blir go fika, god mat och förhoppningsvis någon pilsner & någon grogg (om kroppen tillåter vill säga).

KRAM KRAM

Kommentera här: