Lite kort om Säve....

Igår var vi på Säve Depå och tittade på Dragracing, ja det fanns endel bilar jag fastnade för, men var rätt besviken på att jag missat att Totta 152 inte var där, då det är min absoluta favorit i Dragracing-världen! Han lär ju inte komma till Mantorp nästa helg heller 6-7/8 och inte heller Chevy 740... Så DieselDoris.. snyftar o tycker synd om mig själv...

Men första bilen jag fann igår var en...



Samma motor som jag, dock är denna inte original någonstans och har nog lite fler än 159 kusar under huven.. Och ett härligt laddtryck på 2,2, men kan ställas högre på "riktiga" banor ;) Men så 8,52 som bästa. Tyvärr såg vi inte något av det igår, då inte banan "passade" för honom...

Bild på bilen..



Här har vi en likadan som min, karossen alltså.. chassit är väl ganska likt med vad jag vet, men inte motorn.. dock så hade han en åttaventilare under huven, kändes lite besviket, hade velat se en 16V, men det är nog rätt ovanligt att se på "Strippen".. ;(



Ja på hemåtvägen handlade vi godis, aströtta båda två, åt lite middag medans vi såg på film o jag fick så ont i magen ;( Usch fattar noll vad det varit de senaste dagarna.... suck.. Iaf, så sängen nästa, D skulle "natta" mig, klockan var ju inte möe ;) Men vi båda stensomnade..

Ska se slutet av filmen nu...

P.S I love You

1 Cajsa:

skriven

det är så där, själv?

åh, jasså!? :D åker ni förbi Sundsvall? :D vi kan ses lite snabbt om du vill. ;-)

2 Cajsa:

skriven

Skriver mitt telefon-nummer om du vill ses/hinner ses och det inte är för sent..^^

3 Evelina:

skriven

jasså ska du till mantorp? Då kanske vi syns där bruden:D

4 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv: dte hade vi :)

5 Ness:

skriven

haha japp jag hittade ett par jeans som gick på 1500kr o gick på 20kr nu men inte min storlek ;D

6 Johanna:

skriven

Vad komiskt :)

7 Lisa:

skriven

Ja inte var det snyggt i Britneys hår... :S



Man kan väl fixa till håret så det inte syns tycker man!

8 Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

skriven

Ja. :D allt bra?



Rösta idag igen, lägg en till röst på min bild.

Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du BEHÖVER inte säga att du har röstar, det ser jag. :)

Tack på förhand, hoppas du få en skön dag nu då.

9 Victoria ♥:

skriven

sv: jaa eller hur:D jätteroligt! ^^

10 Martina:

skriven

kul kul:) bil intresserad är du allt hihi:)



sv: jo man får stå utmed smärtan för de som kommer sen då har de varit värt de:) men de är små jobbigt men men bara härda ut!



Hur är de med dig annars?

kram

11 Brim Brian:

skriven

Åh jag älskar sånt! Hade ni skoj? Och filmen är svinbra, eller hur? Kram

Kommentera här: