Puh, pusta ut.. andas, andas, andas....

Trött ständigt och sover ingen vidare, tecken på depression, stress och/eller ångest..

Det är bara för mycket just nu..



Tio små söta andungar hade mamman.. andmamman.. :)



Här får jag ro, andas ut, andas in.. kan gråta i fred, bara vara.. men just nu orkar jag inte ens åka dit.. suck.. det är jobbigt just nu...
1 Victoria ♥:

skriven

sv: haha de va baara molnigt -.-

2 Johanna:

skriven

Så söta :)



ja jag skall ha lite saker till lägenheten, sen skall jag kolla på ny dator :)

3 Em:

skriven

Aaaw, söta ungar :)



Hon river alltid saker haha :D

Solat har jag gjort på stranden, tog ett pyttedopp, men inte hela kroppen, missa huvet, det var kallt :) Har inte ens hängt in vinterjackan än :P haha.

Du har väl va jag läst på FB :)

Kramar

4 Martina:

skriven

du får föröska vila upp dig och ta de lugnt!



Söta bilder:)



kram

5 Therese:

skriven

Hej hej!

Jo tack, annars är det väll bra.

Låter inge vidare, ta hand om dig.

Fina bilder!



Tänker på dig

Styrkekramar

6 Erica:

skriven

Svar: Jag har haft det bra. :)



Åh, hoppas det känns bättre snart. <3

7 Pia:

skriven

Vilka små söta bebbar.. =)

Åk dit, det är det väl lätt värt om du vet att du mår så mkt bättre efter åt...

KRAM

Kommentera här: