Sista nattinlägget...

Ska sova sen..

Älsklingsbunny'n min har ju nu chippat sin bil.. såhär blev det.. :) Var inte riktigt seriöst kört kanske ;) Men... ja.. ni ser iaf.. ni som är intresserade, men tror det är rätt få...



Godnatt.....
1 Em:

skriven

Jaa, vi längtar dit :) jag räknar ner dagarna :D



Förstår att de vart jobbigt :(

Nej, har inte haft det i minnet :O ska få tummarna loss nästa gång här är nystädat & lägga upp bilder på hela lägenheten på FB :)

KRAMAR

2 Pia:

skriven

Hahahaa, fattar naada! =)



Jobbbar denna och nästa vecka sedan börjar min semester.. =)

3 Vicki:

skriven

Jag tycker inte det verkar vara så bra med dig?? Är du ledig?



Så duktig du är som lyckats gå ner så mycket i vikt!! Vad har du gjort? Jag håller själv på och tycker det är jätte svårt. Klarat 6kg men vet att det bli svårt nu i sommar när jag är ledig med vikten.



Annars är det bara bra med mig!! Jag har semester.



Ska ni hitta på något?



Vi ska åka på några weekend blir inget längre i år. Har varit i väg på en redan som du säkert sett i bloggen. Sedan ska vi till Jylland med släkten från norrland när de kommer ner. Sedan avslutar vi min semester med att Jonas och jag åker på en weekende själva till Prag. Hoppas på bra väder så man kan sola och bada och göra lite utflyker.



Ha det bra,Vicki

Kommentera här: