Varför hånar folk åt Twilight 3 - Eclipse?

Vad är det för fel på er som sitter och hånar åt diverse scener i filmen?
Vad är det för fel? Fattar inte? Och när de glittrar fint i solen?
Vadå vampyrer glittrar inte? Hur f*n vet du det, har du sett en vampyr?
Har ni ingen fantasi, kan ni inte sätta er in i andras känslor?
Att det kanske just är Stephanie Meyers egen tolkning av vampyrer?
Jag tkr det är kreativt och fantasifullt hur hon skrivit böckerna som återigen är tusen gånger bättre än filmerna, men filmerna har sin charm..

Jag såg filmen igår och den är svår att betygsätta.. 4 av 5 kanske.. kanske 4,5.. lite beroende på vart i filmen, vet inte riktigt vad jag tkr om helhetsintrycket.. känns som om det saknas så mkt detaljer - om man jämför med böckerna igen..

Betyg på biotittarna är ju -



Boken...



Bilderna har jag lånat: HÄR
1 Erica:

skriven

Svar: Det har vi säkert. Jag fortsätter ju att blogga. ;)



Har inte sett Eclipse än, men gillar de två första filmerna. :)

2 - JenU:

skriven

Svar: Det är aldrig fel det =)

Allt bra med dej denna söndagen? =)



Kram!

3 Martina:

skriven

hej:)



tycker själv filmen var jätte bra:)



sV: jo de är bara en i magen hihi:)



jo de är bra här annars bara värmen som tar koll på en men bara att stå ut.



hur är de sj?

kram

4 Em:

skriven

Jag hånar inte Twilight, jag tycker bara inte filmerna är så intressanta, har sett 1a och somnade, den va okej, men inte jättebra! Alla tycker olika, & de som tycker om Twilightfilmerna får tycka det :)



Hoppas allt är bra med dig söto!

Kramar

Kommentera här: