Haft en underbar dag igen..

På "tu man hand" med älsklingen min...

Varmt o skönt..

Imorgon har jag möte med läkaren och försäkringskassan på morgonen och imorgon eftermiddag ska jag till Göteborg och hoppas få tillbaks ett litet embryo då.. hihi...

1 Martina:

skriven

hej!



va härliga bilder:D oki konstigt att du fick upp den :S för jag har då inte fått de och de var samma länk som med den gröna barnvagnen mysko:S



va kul:D hoppas de tar sig nu då:D

kram

2 Pia:

skriven

Blev det inget dopp?



Hur är det med Snuffis, länge sedan man hörde ngt om henne... =)

3 Amanda:

skriven

Underbara bilder!



Hoppas det går bra med mötena!

Kram

4 Amanda:

skriven

Nej, det var verkligen inte igår. ;)



Visst har jag en ny knapp här hemma. Vi har alltid en i reserv. Däremot så kan jag inte få dit den själv. Behöver ha fyra armar för det. :) Ludwig har ju som sagt blivit större och starkare och han är INTE samarbetsvillig när det kommer till knappbyte. Vilket jag kan förstå då det säkert är ganska obehagligt.

5 Amanda:

skriven

haha...jag råkade ju sitta vid datorn. ;) Svarar på kommentarer så droppar det in en ny får den svar med. :)



Vi har inga planer alls för sommaren. Vi tar det som det kommer. Ludwig blir ju bättre och bättre men han är ju mycket sjuk fortfarande så vi kan egentligen inte planera något.

Vad har du för planer då?

Kram

6 mellisofsweden:

skriven

hej gumman, det va längesen hur e det med dig? kram

7 Emmelie:

skriven

Ja nog va de mysigt alltid. Skoj du hittade till mig. Fina bilder du tagit

8 Johanna:

skriven

Hoppas dte går bra i gbg idag håller tummarna



ville se den med, men har velat se monster till svärmor länge :)

9 phiie:

skriven

jag veeet! :) , men brun iaf :D

Okej.

Jag ska åka och klippa mig snart :)

10 jessica:

skriven

Tack du! =(



Härliga bilder!

11 Madeilene:

skriven

sv: ja hoppas att det går vägen denna gång :)



asså jag vet inte hur noga de är med att ringa och boka tid innan och allt det.. nu när jag skrev upp så hade jag bokat tid till 3 (tror jag det var) men jag var där redan en timme innan men fick gå in då istället eftersom det fanns datorer lediga. Jag vet inte om det gick bra för att jag redan hade bokat en tid eller om det gick för att det var datorer lediga så att säga. Går ju att ringa och kolla iaf :)

12 Cajsa:

skriven

Hejsan gosis! :) Gör något som jag hade tänkt att göra när mitt sommarlov satte igång, vilket är att säga hej till alla som jag premuinerar på. Har dock inte hunnit men nu är jag igång! :) Ska bli skönt att komma igång med all bloggläsning igen. :) Sommaren är ett bra tillfälle att komma igång med allt på igen. :)

Händer för dig i sommar då? Vad kommer jag att få läsa om i bloggen under sommaren? :)

xx Cajsa

13 Playmates Of Sweden:

skriven

jättefin blogg ju! :D

14 Lisa:

skriven

Hur har det gått idag med allt?



Kram!

15 Sarah:

skriven

Hejsan tjejen. Hoppas det gick bra på ditt möte idag =) Hur é det med dig annars? Var ett tag sedan jag var aktiv på bloggen. Måste skärpa mig :P Men det blir så när man jobbar. Hur é vädret hos er? Här har det regnat hela dagen :( Kram

16 simone:

skriven

Ser gryymt niice ut! :D

Kommentera här: