Hurtiga jag...

Bilderna ovanför från pappas grav...

Har säkert cyklat 1,5 mil, Biltema (köpte stag till krägningshämmarna till MIN bil), Maxi, Kvantum, jäklar så hurtig jag varit.. :o) Hihi.. Var hos pappa, åt glass 88:an och plockade blommor, la en vit fjäril och ett blåvitt hus hos honom, så satt jag där i värmen, ja o pappa...

Såg så söta kossor på vägen hem...



Denna bild nedanför vill jag tävla med hos Carolina
Bloggen hennes hittar du: HÄR
FOTO-TÄVLINGEN

1 Em:

skriven

Naw :D

Fina bilder du tar :) Vill också kunna ta så fina bilder :(

Jaa, vi har fått nya soffan och jag älskar den! Ska försöka få bild på den och lägga upp.

Men jag är lite glömsk :D

Kramar

2 Lisa:

skriven

Vilka fina blommor samt fjäril och hus du satt på din pappas grav. =0)



Söta kossor.



Och mycket du hann med igår under dagen.



Kram!

3 phiie:

skriven

hej vad har du gjort idag? :)

4 Erica:

skriven

Söta kor! =)

5 Johanna:

skriven

nja vegbullar har jag aldrig testat så vet inte.



han fick en lunginflammation och vätska i lungorna.

6 Madeilene:

skriven

fina bilder :) blommorna var underbara.. så somriga :D



sv: jaha.. tråkigt att de har sommarstängt :O ja menar visst de vill också ha semester men de som vill ha barn då? de kan väl skaffa vikarier? :P haha hoppas att det blir bra till slut ändå iaf :)



och ja, jag hoppas du får tid snart, har du långt till platsen där ni skriver eller? för ibland är det inte fullt fast det inte går att boka via nätet. kanske du får skriva vid återbud menar jag... du hinner betala dagen efter ändå liksom :)

7 Erica:

skriven

Svar: Okej.. jag tycker att de doftar helt underbart. <3

Kommentera här: