Läs nästa inlägg med ;o)

FAIL!!! Fick 48, men tappade 20 minuter i början pga en invandrare inte hade med giltigt legitimation, sen att han inte förstod hur att fylla i provet eller språket... Sen var han tvungen att gå ut o ringa samtal o.s.v. så hann inte färdigt provet, utan stressa i allt. Blir jäkla less, ska det inte vara tyst där!? Å det betalar jag 220:- för?

Daniel ringde upp mig när jag hade messat honom... Han var riktigt arg, han blir SÄLLAN arg, verkligen sällan!! Han sa ring direkt på en gång.. haha.. söt han är som ringde upp från jobbet.
Jag ringde faktiskt vägverket, sen kontoret i Skövde.

Dom lovade ringa upp sen..

Blev verkligen mest besviken på att jag inte kunde koncentrera mig, har jättesvårt för det annars, måste vara tyst runt omkring..

Väntade o väntade, tänkte ringa tillbaks, men 15,50 ringer det.. det är dom...
Jag får göra om provet gratis.. :o)
Tråkiga är inte att jag fick "Icke Godkänt" utan att jag missade tid, hade jag fått mina 20 minuter till så hade jag klarat det.. är helt säker :o)

Öronproppar nästa gång.. haha..
1 Madeilene:

skriven

sv: hehe tack :)



vad tråkigt att det inte gick vägen för dig :/ men skönt att du får göra om det gratis :) lycka till då

2 Em:

skriven

Hej sötis <3

Fan va trist :O Men bra att du får göra om de gratis :D



Har provat få igång mobilen, den vill ICKE!!! Tur den nya är försäkrad nu! Har ju redan tappat den :O Men den har hållt ÄNSÅLÄNGE!!! Emma Larsson ska icka ha mobiler :P haha..

Ååh, låter mysigt, jag älskar Satcserien & filmerna :) hihi

Jättesöt lilla Selma är :D <3

Kramar

3 Victoria ♥:

skriven

sv: jaaa :D

4 Evelina:

skriven

SV: Hehe vart inget recept men ja ska bättra mig:P

Jasså bor du där? De hade ja totalt missat xd

5 Carolina [fotograf]:

skriven

Du fixar det nästa gång :)

6 Pia:

skriven

Det är inte mer än rätt att du får göra om det gratis, alvarligt vad skall en sådan i salen att göra om de inte enbart skall skriva provet.. Skärpning vägverket!

7 Åsa:

skriven

Skönt att du fick göra om det gratis!!! Klart du hade klarat det annars, lycka till nästa gång. Ta med öronproppar då det hade jag funkade kanon

8 carro:

skriven

Va bra att du fick göra om provet,annars hade det vart SKANDAL Med stort S i början & en jävla massa svordomar däremellan =)

Kram påre

9 Johanna:

skriven

Skönt du får göra om testet!

Kommentera här: