Ruvardag 7...

Ska testa om ett tag... det är alldeles för tidigt än, men jag är inte otålig, inte ännu i alla fall hihi..

Ska göra teorin snart igen och besiktiga bilen på fredag!

Annars så har inte det hänt så mkt nytt mer än GEKÅS, aldrig mer igen! Sen lagat bil, tvättat, bäddat rent i sängen, ätit kina-mat i helgen.. typ det..
1 PlayMatesOfSweden:

skriven

Jag är 1,57 cm

Men folk har sagt att jag har gått upp i vikt och då får jag panik

2 Cajsa:

skriven

jag kommer ha så mycket mer tid till bloggen så jag kommer nog att blogga massor. :)

det är okej med mig. hur är det själv? :)

3 Madeilene:

skriven

åh ullared är ju bland de roligaste affärerna jag vart i haha :D finns ju allt liksom hehe



hoppas det håller i sig denna gång med ägget :)



sv: ja det känns annorlunda när jag går också så jag inbillar mig nog inte hihi. Ja när magen sjunker så är det på gång. Bebis är lägre ner liksom och ja, nu äre bara att vattnet går och värkarna börjar så är jag mamma hahahhaha optimist hoppas det händer ngt snart för jag vill ha ut beeeebiiiiiiis haha



hoppas det går bra för dig på uppskrivningen så du slipper köra om :)

4 sara:

skriven

Cool blogg:D

5 Annster:

skriven

Haha, så kan man ju också se på saken. Jag tror också många tvingar med sina killar, men det är säkert många som tycker bättre om filmen än vad dom fått för sig. Fast lite gay? :D Haha, finns ju tjejer som ser killfilmer också, vilket är ganska vanligt :)

6 Killenmedstil:

skriven

söt blogg. allt bra ?

7 Amanda:

skriven

Låter som en del skojigt är inplanerat för din del iaf då. ;)



Ludwig behöver inte så ofta åka in akut då vi ju faktiskt har det mesta hemma här. Och för den delen kan sköta honom lika bra som dom på sjukhuset. Om inte bättre.

Numera åker vi bara In akut om han behöver cpap eller annan läkarutrustning vi inte har.

Idag till exempel fick vi ta oss till barnmottagningen och hjälpa Ludwig suga rent i halsen.

Både sug och cpap hade vi hemma med förut, men inget vi har kvar nu längre. Däremot har vi syrgas och inhalationsutrustning.

8 Johanna:

skriven

spännande spännande :)



hoppas teorin går bra!

9 Smartare: Brim Brian:

skriven

Just nu känner jag mig verkigen inte smartare men hjälp mig. Att förstå. Eftersom du bloggar om det kan det ju inte vara så farligt att kommentera va? Jo, försöker du och din man bli med barn? Kram

10 Playmates Of Sweden:

skriven

svar: tack ska du ha :D

11 jessica:

skriven

Jodå det gick bra på arbetsintervjun =) Ska skicka referenser osv så fort som möjligt, sen ska jag gå en kort utb. osv =) Tack som frågar och visar stöd!

Kommentera här: