Sådär jag...

Kvalité på äggen minnsann i frysen.. hihi..

Hade igår tre ägg kvar i frysen, men efter upptining hade jag två kvar..
Upptining är ett kritiskt moment utav äggen, då de fryses ner till massa minusgrader -196 fick jag någonstans ifrån, är det fel får någon säga till...

Så hälften av äggen överlever inte upptining men 3/3 har gjort det hos mig, ja med andra ord 100%...

Så nu är jag på ruvardag ett och räknar inte ens egentligen dagarna..

Känns jättebra..

MJAU....
1 Lisa:

skriven

Jag håller alla tummar och tår för er. =0)



Kram kram!

2 Em:

skriven

Hallåja kexet :)

Middagen hos svärföräldrarna ble något grillat med råstekt potatis, tor jag de va :D

Tack! Jaa gladiatorskor är också fina :)



Ska du göra något skoj i veckan då? :)

Kramar

3 Martina:

skriven

spännade tjene:)



sv: vi ska inte ta reda på könet tycker de hör till att veta på fl:)



Hoppas allt är bra

kram

4 åsa:

skriven

Spännande dåskall jag hålla tummarna för er



kram

5 Erica:

skriven

100% är bra ju! :D

6 Malin:

skriven

Grattis till uppkörningen vetja! :) och du vet att jag håller en extra tumme (plus en tå) för att det går vägen den här gången; vore jag kristen skulle du vara med i mina böner (men det är jag icke så du får vara med i mina tankar istället)



Svar; Just nu är det ok antar jag. min mage är elak som alltid (börjar fundera på om det är psykiskt, väldigt mycket psykiskt) och jag är förvirring personifierad (eftersom att jag åker om mindre än fyra dagar).

Hur mår du själv? Positiv just nu har jag en känsla av? :)



Jag har ingen som helst aning om jag ska ha tillgång till internet/datorn där. Förmodligen inte. Om jag inte går in på ett internetcafé på min lediga tid; dock hoppas jag att jag inte kommer sakna internet särskilt mycket alls när jag väl är där. Jag menar, med sol och fint och franska och åh (nu blev jag smått lyrisk) så hoppas jag verkligen att jag har annat att ägna mig åt än att surra vid datorn. Haha.

Dock ska jag inte jobba som au pair söta du, utan jag ska feriéarbeta. Det är en sak som kommunen ordnar för alla elever mellan tvåan och ettan som är skrivna i gävle kommun. Jag ska åka till Frankrike i tre veckor och jobba på vandrarhem i tre veckor :)



KRAM!

7 Madeilene:

skriven

vad kul :) hoppas de håller i sig hehe

8 Smartare: Brim Brian:

skriven

Ursäkta att jag inte skrivit på ett tag, är tillbaka nu :) Förlåt om jag frågar, men varför fryser man ägg? Du menar väl inte matägg eller?

9 felicia och amanda:

skriven

kolla gärna våran blogg!

din är jätte fin :)

10 Angelica:

skriven

Hej vännen!



Hoppas det går bra för er.

Kommentera här: