Tjohooo....

Simpelt.. eller trafiken är aldrig simpel att köra i, det gäller ju ha full koll o kunna köra bil..

Men det hade jag..

JAG KLARADE UPPKÖRNINGEN..

(Får göra om teorin efter missen i onsdags, ny tid blir nästa vecka)
1 Victoria ♥:

skriven

grattiss:D:D

2 Lisa:

skriven

GRATTIS till uppkörningen. =0D



Hoppas du grejjar teorin också. ;0)



Kramar!

3 Martina:

skriven

GRATTIS va kul för dig:D



sv; min bror läste nått på bygg.

jag förstår hur du menar med att de tar ett tag till hösten. hoppas de går ndå:)



Hoppas du får en bra dag

kram

4 Madeilene:

skriven

GRATTIS :) sa ju att du skulle klara det hehe

nu hoppas jag du klarar uppskrivningen också så du kan ut och brumma lite bil hehe



sv: men varför måste du vänta tills hösten? du har väl ägglossningar under sommaren också eller?

5 Johanna:

skriven

Grattis till uppkörningen, snart är körkortet ditt! =)

6 Jessica:

skriven

Stort grattis till att du klarade uppkörningen! Blev så glad när jag läste det!



Hur har graviditeten varit...?

När jag tänker efter så har den varit ganska bra... Det var jobbigt i början när jag mådde illa och sen februari när jag haft foglossning, men i det hela har det varit bra och häftigt.

Har haft lite oro, och legat lite före i tankarna hela tiden. Men det har jag gjort sen vi gjorde första IVF-försöket.

Jag sa tom till läkaren innan insättning av det enda ägget att då måste vi börja om från början igen...

Men hon svarade mig att nu ska du bli gravid, och det blev jag ju.

Men det är nog för att vara mentalt förberedd på nåt sätt som jag tänker så...



Jag hoppas och håller tummarna för att ni ska lyckas och att det är eran tur nu!

7 Therese:

skriven

Ett STORT GRATTIS till uppkörning!

Visst kan man få ut i bröstet av ångest (de har jag haft) men det är inte det det är en annan slags smärta. Läkarn trodde att det var magsäcken pga alla mediciner.

Ja men det är länge sedan, minns knappt vart vi var i Norge.

Jo bl.a. min halsyster tar studenten men jag vet inte om jag får ledigt... Hade varit kul att kunna dela den dagen med henne!

Fina bilder du tagit vid graven!



KRAM

8 Jessica:

skriven

Grattis till klarad uppkörning! Läste om teorin. Inte klokt att det får gå till så, skönt att du stod på dig och fick skriva ett nytt gratis.



Söt liten tjej du blivit faster åt!

9 Carro:

skriven

Lovley....stooooooooooooooooooooooooooooort Grattis gumman <3

Kraaaaaaaaaam & Pözz

10 simone:

skriven

Hallå puddingpie ;D Steker du i solen något? Fundrar på att inviga havet idag.. kanske, känns kallt ^^ Har du badat i år?

11 Evelina:

skriven

Fan vad kul. grattis :D

Kommer gå kanon

Kommentera här: