Godnatt...

Idag har jag inte gjort så mkt..
Sett färdigt filmen "Så Olika", dammsugit, gått ut en sväng medans R2D2 gjorde sitt, lagat mat, vad det blev kan du se HÄR om du vill?

Imorgon:
Vattengympa, tandläkaren, frukost med mamma, handla litegrann, sen hem och vila ryggen...

Godnatt!!!!
1 Linda - det handlar om helheten:

skriven

Ja men fy fasiken det gör jag ju! förlåt söting, ibland så blir det en vana att skicka den där frågan, haha. Förlåt, gud så pinsamt! (gräver ner mig under jorden o drar nått gammalt över mig!)



2 Beatrice:

skriven

jo de har han, men de hjälpte inte :/

3 Emma:

skriven

Tjoo :)

Jodå det gick bra, blev himla massa dyrt, har nog inte lagt ut så mycket pengar innan :O Men nu är kylen full igen iallafall :D

Nej, men vill ha! Vågar dock inte :( USch!

Daniel jobbar i helgen så blir mest lungt.

Ni då ? :)

Kramar <3

4 Linda - det handlar om helheten:

skriven

haha så söt du är älskade! =)

ja men för fasiken, klart du ska vara med. du har ju en tid på dig! ;) kramilikram o natti natti sötis!

5 Beatrice:

skriven

jo dom är jätte bra, men grejen är att mamman o pappan har hamnat på psyket efter deras ena son vart misshandlad till döds, så de kunde inte finnas där för rasmus.

6 Nadja:

skriven

Godmorgon gumman! =) Jo jag var med nervös första ggr jag körde med en annan person än den man var van vid. Men det släppte. =) Ja samma här matlådor är alltid positivt. =) Allt bra? =)

7 Maddi:

skriven

Drar igång en frågestund i min blogg. Titta gärna in och passa på att ställa en fråga eller två :)

8 Martina, hobbyfotograf och mamma:

skriven

hej!



va flitig du är som tränar så:)



hur är de annars?

krma

9 Emma:

skriven

Ah okej, hoppas du sov gott då :)

Joo jag lagade ett hål igår, örk! Hatar de!

Iiich, låter inte skojdedär ju :(

Men helgen låter ju bättre :D

Kramar<3

10 Evelina:

skriven

sv: tackar tackar:) Japp kände att de behövdes lite förändring :)

Tackar de gick bra.

Hur äre med dig då? De va ju ett tagsen

Kommentera här: