1 Angelica:

skriven

Hoppas er dag varit jättebra trots beskedet..kramar!

2 Emma:

skriven

Hej söte!

Skönt att höra!

Jodå, jag mår bra jag med.

Ikväll kommer en kompis med sin tjejkompis hit på middag. Matchen är inte förns tisdag :)

Vad ska ni göra då ?

Kramar <3

3 Beatrice:

skriven

hahaha, det är iinte min mormor, men alltså hon va typ 50 och dansa me oss ungdomar :D :D

haha jo de rullar sj ? :) <3

4 Linda:

skriven

Jag hittade dock inga alls nu :(



Ja,det ska bli helt underbart att åka utomlands :D

5 Ness:

skriven

japp de har jag gjort tack så mkt:D



jo de ä bra med mig själv:D?såg att du ahde ny blogg men kommenterar här för va inte säker

6 Linda:

skriven

"sommaren med Göran" och "Änglar och demoner"..dom filmerna vart det :)

Mm har sett den,men känns ju mer som en matblogg,så skriver om vardagsgrejer här tänkte jag..

7 Nadja:

skriven

hejje gumman bara bra sj? =)Såg du filmen? Vad tyckte du? =) kram

8 Cajsa:

skriven

tack sötaste! :D jo det är okej med mig. själv?

9 Angelica:

skriven

Yes,vi har ett namn,spikat och klart sedan vecka 22 :D



Var filmen bra?

10 Cajsa:

skriven

vi kan gå tillsammans. ;-)

11 Beatrice:

skriven

jag dricker inte :P :)<3

12 Emma:

skriven

Heej gulleplutt :)

Va bra, hihi jaa den är bra den låten :D

Aha okej, va trevligt:)

Chokladpudding är gott i små mängder :P Tycker jag :D

Kramar

13 Cajsa:

skriven

möjligen att Helén ska/vill gå men jag tror inte att hon vill gå med en elev..^^ eller gamal elev blir jag då. :P

Vill du att jag ska komentera här eller på din nya blogg?

14 Therese:

skriven

Hejsan!

Si sådär, idag har det varit en tuff dag. Men ändå rätt så trevlig och skön på någé vis. Ja tyvärr, vill ha vår och sommar nu! Å så härligt dé lät, visst är vårvädret härligt!? Bäst att passa på att njuta...

Jo då det tror jag tid nog, det har börjat växa ut lite grann i af. Det händer inte så mycket här, krafterna räcker inte till så mycket mer än jobb just nu. Jag vet inte riktigt hur det blir, om jag får några pengar för rehab.tiden än. Det är nog bara till att vänta & se ett tag till.

Vad har du för dig då?

Sköt om dig, du också!

KRAM

15 Nadja:

skriven

Ja den är grymt bra. =) Hur går det att vara veg? =)

16 Beatrice:

skriven

jaa :D

haha<3

17 Cajsa:

skriven

hehe..XD



nej men troligen ganska tidigt på hösten eller sent. Vill inte gå i mitten för då ger inte de som spelar 100%. Oftast brukar det vara så i alla fall. I början ger man allt för att då är det så nytt med den nya pjäsen, eller i slutet för att då är det inte så länge kvar tillsammans som man gör föreställningen. så vi får se..^^ Det är ju inte så billigt heller.. :P

Kommentera här: