Usch, blä och tvi...

Jag blir så nervös vid bara tanken att ringa till körskolan, prata med dom, sen boka tid som jag senare avbokar...

Jag vet att jag kör bra, helt okej...
Enda två saker jag har svårt för är att backa i gatuhörn och fickparkera, sen att jag kommer aldrig göra det pga vridmomentet för nack och rygg.

Hur som, jag blinkar, stannar vid STOP, stannar när det blir orange, kör när det blir grönt. Jag vet vad kugghjulsprincipen är, jag vet vart höger- och utfartsregeln gäller. Jag respekterar lagar och regler i trafiken. Håller hastighetgränserna. Vet hur jag ska hålla och markera när jag kör i en cirkulationsplats...

Jag vågar inte ringa...

Jag ringde... :)

Glöm inte... DEMIVEGPLUS


1 Emma:

skriven

Tacktack :) hihi

Jaa gör de :D tihii



Men usch då, låter ju inget vidare :( Får huvudet inte strejkar mer!

Jag mår bra tack!



Vad hittar du på denna soliga onsdag?

Kramar

2 Pia:

skriven

Kom igen nu, ring bara!

Allt blir så mkt enklare med körkort! =)



Snoppisen kallar jag han för.. =P

3 Johanna:

skriven

Förstår det blir svårt med smärtorna och baka runt gathörn och fickparkera... :(



Ja, det tog mycket, det gjorde det i många år. det tär fortfarande dock mest psykiskt. :(



ja skatten gillas, har velat åka till paris länge nu så därför får det bli det :)

4 Johanna:

skriven

oh jobbigt att bli nervös, men det skall nog gå bra skall du se... :)

5 Pia:

skriven

Jag har varit ute och joggat och tränat en stund i garaget! Mitt livs passion.. ;)

6 Victoria:

skriven

sv; Ja de va det allt :) Tack!

7 Emma:

skriven

Hej :) & tack!

Tur att du våga ringa sen :D Jag hatar att ringa!

Usch jaa, jag va hos tansläkaren idag :/ Hiiiimla dyrt! Hatar de!

Kramar <3

8 Angelica:

skriven

Jasså,men saaben är aldeles för trång,det går knappt in folk i baksätet..Sen ska vi ha bilbarnstole,så det är aldeles för trångt,sen är det jobbigt för mig att kliva ur och i den bilen :S



Har du saab? Men du håller på att ta körkoretet va?!?

9 Beatrice:

skriven

rasmus tog sitt liv av många anledningar men ba för han inte klara sig utan sin storebror... :/ <3

10 Linda - det handlar om helheten:

skriven

Hejsan svejsan! :) det är bra med mig tack. hur är det själv? hehe jo den var rätt dyr, men som du skrev så får man unna sig ibland.. iallfall är det så jag intalade mig i affären, haha!



förresten.. nu när jag ändå skriver så frågar jag om vi ska följas åt med bloglovin..? kanske? =)

11 Nadja:

skriven

Tack. =) Jo jag hade en toppen helg. =) Nja tror inte jag klarar av att studera. Gick det bra och ringa körskolan? =) kram

12 Beatrice:

skriven

hej tjejen =) Vad gör du ? <3

Kommentera här: