Vecka 12

Bloggar inte så mycket här, men det kommer säkert..
Blir mest HÄR där jag bloggar om mitt nya liv som vegetarian.

http://smultronduvan.blogg.se/demivegplus

OBS! VIKTIGT! LÄS! VIKTIGT! OBS!
Endel frågar vart dom ska kommentera, ni behöver inte kommentera alls om ni inte vill om inte inlägget tilltalar, men om det tilltalar er så kommentera i det inlägget det passar som bäst och vad inlägget handlar om!?

Vecka 12

Måndag
Vattengympa
Tisdag
Inga planer, men funderar på en längre cykeltur (passar mig bättre än att gå längre pga bäcken/höfter). Samt att ta med lite fika på den
Zumba 20 minuter
Onsdag
Inga planer
Zumba 20 minuter
Torsdag
Vattengympa, frukost på stan med mamma och tandläkaren
Löning, inhandla en vaxduk och ett par vegetariska rätter
Fredag
Arbetsterapeuten - testa ut hjälpmedel och handskenor m.m
Dietisten - Prata om koständring
Fredagsmys.
Lördag
Någonting ska jag och älsklingen hitta på, bio kanske? Alice i underlandet? Men vill se den 3D i Göteborg samt Avatar om dem visar den en vecka till!?
Söndag
Slappardag, inga förpliktelser.

Detta är Zumba-Fitness

 

Nu bilr det film sen nanna, From Dusk till Dawn 2: Texas Blood Money

1 Beatrice:

skriven

ja de är sant =/

2 Lisa:

skriven

Tjena tjejen. =0)



Såg att du gjort en ny blogg.



Läget annars?



Vad tycks om min nya bloggdesign?! ;0)



Kram!

3 Nadja:

skriven

det var så lite. =) Jo maten går bra, man har vant sig över vad man kan äta och mängden. =) Gillade böckerna och filmen lika mycket. =) Haft en bra helg? =)

4 Emma:

skriven

Hej snäckan :)

Man kokar pasta, steker sin färs, vilken man än har:) & häller på tomatsås. Sen värvar man allt i en ungssäker form & på med ostsås, receptet finns på min blogg. (http://emsiea.blogg.se/category/recept.html)

Jag mår helt okej. Usch då, hoppas ditt huvud är bättre nu då!

Kramar<3

5 Ness:

skriven

har du haft en bra helg :D?

6 Erica:

skriven

Svar: Nje, just nu är jag inte nervös iallafall. Men det kanske kommer senare. Fast det känns mest roligt. :)

Det tar väl typ 1-2 timmar att ta sig hem. Så inte så farligt. :)



Varför blev du vegeterian? :)

7 Anonym:

skriven

Go kväll!

Du går då inte göra lös i veckan, blir lite avis på vattengympan. Det är ju så himla skönt! Zumba vad är dé för någé?

Kram

8 Pia:

skriven

Har hört att Zumba skall tydligen vara en jäkligt rolig och förbrännande tränigsform.

Kul att du börjat med det!

9 Beatrice:

skriven

jaa klart dagis barn :D

Kommentera här: