Bumblebee - savior...

Yes, we are..

Vi hade en humla här igår förmiddags, den surrade som tusan, men letade efter den och hittade inte. Så hela natten har den varit här i lägenheten, helt orkeslös på morgonen juh..
Så älsklingen lyfte ut honom, men han han blev inte bättre, så jag gav honom en sockerbit..
Hoppas nästa gång jag går dit att han flygit iväg..

Ja, det är en han.. XD

1 Johanna:

skriven

klart du behåller lugnet, så du kommer få ditt körkort :) det är jag övertygad om =)

2 Carolina [fotograf]:

skriven

Sv: Japp :) Och jag ska gå ner 6 till. Missa inte mitt superbästa hälsotips om du inte sett det redan ♥



Men åh, sötehumlan haha.

3 Malin:

skriven

humlor är så fruktansvärt söta! och bumble bee måste vara det sötaste ordet på engelska som finns :*



svar; då tycker jag att du ska ta och köpa lite aprikoskräm och njuta som sjutton!

och om avokado är bra för fertiliteten så BÖRJA ÄT, MUMSA i dig avokado som besatt för här ska det skapas bäbis :D

Sluta aldrig tro att det kommer fungera; jag tror på dig och jag hoppas verkligen att du en vacker dag ska få det du önskar dig!



KRAM!

4 Martina:

skriven

fräcka bilder bruden:)



tråkigt att de inte blir så mkt semester för er:/



sv: jo jag är leidg i helgen helt underbart:) ska åka på betesläpp om de är fint väder på söndag annars inget planerat:)



själv?

kram

5 Erica:

skriven

Fint gjort av dig. <3

6 Vicki:

skriven

Hur mås det idag?? Är det nu du har varit och pratat hos en psykolog?



Hur mycket ska du gå ner? 62kg är väl inte så mycket?



Trevlig lördag,Vicki

7 Em:

skriven

Så söt :D

Allt bra med dig ?

Har du gjort något skoj i helgen ?

Kramar

8 Smartare: Brim:

skriven

Naw haha det var väldigt gulligt!

9 Lisa:

skriven

Humlor är så himla fina. Jag älskar humlor. =0P



Hur är allt annars gumman?



Kram!

10 phiie:

skriven

tack för hjälpen! Vad ska du göra idag?

Kommentera här: