Det var det...

Har kört på trafiksskolan idag och nu har jag fått det...

teori- och förarprovet bokat..

Spännande, inte jättenervöst än.. men litegrann, men det är ju ett tag kvar..

LCHF maten går bra också.. håller mig till mina kolhydrater, är något sötsugen, men så länge jag kan stå emot så är det ju bra eller hur!?

Skönt att fokusera på LCHF och körkortet tills det är vecka 23 och jag ska få en liten i livmodern igen...
(Om en klarar upptiningen, men de är fighters, precis som jag)

Kaffe, ja tack..
1 Madeilene:

skriven

sv: hehe ja man måste ju försöka iaf.. och vara positiv annars går det inte :) ja lycka till med körkortet, jag klarade mitt för ungefär en månad sedan. Satte press på mig själv och tog det på en månad ungefär, ville ju ha det innan lillen kom ut så det var bara att ta tag i det och nu ångrar jag inte en sekund eller en spenderad krona hehe

2 Johanna:

skriven

skönt och fått tider till teori och uppkörning, det kommer gå bra =)



nej jag tycker inte alls du är hård, jag tycker som du, ett liv för ett annat... :)

3 Smartare: Brim:

skriven

Lycka till med körkortet! =)

4 Pia:

skriven

Åh vad roligt, så du har kommit så långt med körkortet redan! Bra jobbat av dig!

5 Em:

skriven

Nää, du är inte töntig :D

Jaa.. jag hoppas de iaf:O

SOmmarRocken iaf, blir väl fler festivaler, annars vet jag inte så mycke mer.

Ni då?

Kramar

6 Madeilene:

skriven

sv: hehehe ja man har ju det, fast just nu letar jag saker att göra också, är för rastlös för att bara sitta stilla hehe så jag får väl skylla mig själv ;)



nej jag hade kört bil två gånger innan typ innan min lämpa gick ut och jag fick skaffa nytt. Så jag räknade mig själv som helt nybörjare. Är väldigt glad över att det gick så fort men jag kan inte direkt säga att jag är något underbarn haha.. det är kombo av lättlärdhet och bra lärare :)



ja är du gravid nu eller försöker du bli? hur som haver så hinner du nog :) du har ju som mest 9 månader på dig ;)

7 natta:

skriven

hehe okej själv tycker ja hon e skit ball! :D

8 s:

skriven

självklart får du godkänna min kommentar. :)



Jag håller tummarna för er också! Hoppas att vi båda får strutta runt med stora magar till hösten.

Kramar

9 Madeilene:

skriven

sv: nja talang vet jag inte som sagt haha.. men jag har dragit på det för att jag trott som dig, att jag inte kunde växla. Men det går verkligen bara man har bra lärare som hjälper en i början.. sen kommer det automatiskt. trodde aldrig att jag exempelvis skulle kunna höra på motorljudet när det var dags att växla men det går hur enkelt som helst nu :) så tro på dig själv så går det ;) hehe



aha, kör ni med insamination eller va de heter? har ni provat det förr? håller tummarna för dig/er

10 Em:

skriven

JAAAAAA, för det gör dom :D Så jävla gutt!!

Jobbigt med pengar :( Jag vill också ha bil & börjar bli sugen på att ge mig på dehär förbannade körkortet, önskar jag bara vågade mer :(

Hur går det med ditt körkort? :)

Men låter skoj de där ändå, är ju lite festivaler ändå :)

Kramar

11 Madeilene:

skriven

sv: hehe ja hög musik kan vara störande ibland ;) men som sagt, de kommer automatiskt sen :) ja mycket av teorin kommer lättare om man läser den medan man kör. Jag skrev upp en gång förut och klarade det men sen gjorde jag inget mer och så gick den ut så fick jag göra om.. nu när man läste teorin så fick man många aha-upplevelser.. liksom man kunde lättare säga att det var si och så för att man kört si och så och så vidare :) det kommer du klara av ;) det vet jag



ja det var det jag menade xD haha.. kom bara inte ihåg ordet.. men tråkigt att det inte sätter sig någon gång då :O vad är det som är fel? får man fråga det? blir det inget embryo eller sätter de sig inte fast i livmodern? jag och sambon hade kört utan skydd i flera år sedan aborten så jag trodde jag var steril och vi bokade prov för koll men innan jag ens fick hem en kallelse så var jag med barn :) så det var väl en spärr som måsta släppa antar jag...

Kommentera här: