Segt med bloggande.. :o)

Men det blir så ibland när man har lite att göra..

Är ju hundvakt åt Izzie nu.. en söt liten shih tzu bebis.. hihi..
(Hon är såååå hiiiimla goer lilltösa)


Så ska jag väl fixa körkortet i juni så får plugga lite o köra o se till att kamma hem det, men det ska inte bli några större problem tror jag...

Sen så fick jag min.. menstruation igår så det betyder att om 11 dgr ska jag börja testa med ägglossningsstickor och om två veckor ska jag ruva på ett lite embryo - för femte gången.

Har även möte med försäkringskassan och läkaren om två veckor, så får vi se hur vi ska gå vidare, jag siktar in på rehab till hösten!!!

Vad gör ni helgen?
1 Nathalie:

skriven

Hejsan!

Jag är igång med min första frågestund. Har du lust att vara med?



http://naatys.blogg.se/2010/may/min-forsta-fragestund.html#comment



Fråga vad du vill =)

Kramis

2 Victoria ♥:

skriven

va sööt :D

3 Sabina:

skriven

Håller verkligen alla tummar å tår att de ska gå vägen denna gång nu gumman...kramar om

4 Jessica:

skriven

Söt liten vovve du passar.



Hoppas ruvningen går bra denna gången.



Hoppas du får en bra söndag, själv hoppas jag på uppehåll eftersom vi ska iväg och traska tipspromenad =)

5 Evelina:

skriven

Helgen har man varit i mariestad på cruisingen där o kollat läget. Har dju gjort då?

Kommentera här: