Startvikten...



Huga så hemskt att ni får se vad jag väger..
Men målvikten är 62 kg, ska väga mig varje måndag tänkte jag.. :o)
Och inte fuska, var ju "Att väga-beroende" en gång i tiden, viktfixerad helt enktelt..
Hur mkt kan jag gå ner tills på måndag om jag håller strikt till dieten?
1 Smartare: Brim:

skriven

Hej. Jag heter Brim. Smartare.blogg.se är min blogg. Såg att du läser. Vad roligt. Jo huvudet är en bild jag fann på gratis bilder naturbilder på en sida på internet för många många år sedan. Minns inte var jag fann den exakt. Ska jag maila dig den? Originalet är 1600x1200 pixlar. Hoppas ni alla mår gött! Din vikt är inte farlig :) Kram Brim

2 Pia:

skriven

Dina kilon kommr försvinna lätt tror jag! =)



Det där brödet verkade intressant men hoppar nog över de där brödkryddorna...

3 Carro:

skriven

Väg dej bara varannan vecka tycker jag ,så du inte blir fast "på vågen " =)

Kram Carro

Kommentera här: