Tjoho...

Lite klaaaag först, snoken är täppt, rinnig, snuskig.. haha, ögonen svider/kliar/rinner så halsen känns slemmig på något sätt och klumpig när jag sväljer..

Allergi, troligen, tog en Aerius 1 1/2 timme sen får se när den börjar verka..

Annars..

Mamma kommer snart, blir säkert en film, men måste läsa iaf två timmar teori först..

Ska ju göra teori prov nästa vecka så måste ligga i..

Och på onsdag får jag börja med ägglossningstester med.. jiiiihuuuuuuuuu..........

Glöm inte...

IVF-BLOGG
1 Maria - livet i Milano ☆:

skriven

jobbigt med allergi!

2 Carolina [fotograf]:

skriven

Tack :) Passar på att önska dig en trevlig dag ♥

3 Madeilene:

skriven

sv: hehe ja det är ju bara 5 veckor kvar för mig nu också så det är ju snart :D hehe



åh, håller tummarna att allt går bra hehe

4 Pia:

skriven

Hoppas allergin släpper!



Sv: Japp det är sådana droppar i nacken.

5 Martina:

skriven

va jobbigt med allergi:( har själv åkt på något inte kul.



sv: allt gick bra på rul men vart bakflyttad 2 veckor så ska tillbkaa och göra nytt rul om 2 veckor.



hur går allt själv?

kram

6 Johanna:

skriven

ja det är sjukt kul. min är 747, bäst ever :)

7 Therese:

skriven

Halloj!



Nja de vet jag väll inte direkt, men det är bara att bita ihop ett tag till. Det kan jag förstå, har själv en tuff tid nu med allergi. Men tack och lov så sätter det sig inte direkt på andningen nu, vilket är fruktansvärt skönt att slippa.



Vet inte riktigt vad det blir, men 4 veckors semester ska jag då ta... Du ska se att du fixar teoriprovet, ska hålla tummen för dig!

Kram Therese

8 Åsa:

skriven

Oj spännande då skall jag hålla tummarna för dig och ditt teori prov samt även för att ni får possitiva besked på ÄL



kram

9 Em:

skriven

hej & förlåt för sent svar!

Jaa & hon har lckats ta sönder en kruka nu också, en andra är på gång också :(



Lite stilig är han hihihih :)

Hur mår du ? :)

Kramar

10 freja:

skriven

har precis fixat en lekhörna till dottern. vad tycks?

Kommentera här: