Tycker ni ska läsa...

Min ivf-blogg och länka den till alla som kan beröras av detta..

IVF-BLOGG

Ni borde nu veta vad ivf är.. Alltså provrörsbefrukning, snart är det dags för femte försöket...
1 Madeilene:

skriven

sv: ja de förstår jag verkligen... hundar är så underbara :9



lycka till med ivf:n

2 Pia:

skriven

Jo allt är bra här.

Hur är det själv?

3 Pia:

skriven

Jag vet inte hur stort Landvetter är men denna väg vi bor på är väl ca 2km lång och så går det även in på en annan väg och det är 33hushåll som bor här men man har ju inte direkt kontakt lr umgås med ngn, jag trivs dock jättebra men en promenad kompis som man kan snacka skit med är alltid kul att få ha, det hade man ju ngr stycken när man bodde i staden, träffades spontant när man var ute med hunden men det blir inte riktigt så här. Men nu kanske jag hittat en.. ;)

4 Madeilene:

skriven

sv: ja de vore ju bättre med sol så man kan kunde vara ute ;)



ja jag ska läsa den sen.



jag pluggar barnens läs- och skriverövrande :)

5 Johanna:

skriven

nej må illa suger, men dte har släppt nu så det känns okej igen :)

6 Therese:

skriven

Hej på dig gumman!

Ja du sisådär, förutom förra veckan så har det varit riktigt kämpigt med mycket smärta och strul på jobbet. Upptagen? Vad tänker du på då? Det har varit mycket med jobb och att få ihop vardagen, har inte haft så mycket ork/kraft över till annat.

Du har hunnit göra ett antal försök med IVF, hoppas att ni kommer att lyckas! Jag håller tummar & tår allt vad jag orkar :-) Hur har du det då?



Många varma kramar

7 Åsa:

skriven

Har äst den nu, det måste vara jätte jobbigt det ni går igenom. Får verkligen hoppas att det tar sig den 5:e gången nu så du blir en ruvare



kram

8 Martina:

skriven

Hoppas de kommer gå bra denna gången:) håller mina tummar. Allt bra annars?

9 Carolina [fotograf]:

skriven

Tävlar ut 1000 kronor på Guldfynd enkelt på http://caroflina.se/2010/may/tavling-vinn-1000-kronor-hos-guldfynd.html#comment ♥ ♥ ♥

10 Anonym:

skriven

Femte försöket? Vad säger läkarna om det?

11 jessica:

skriven

Femte försöket? Vad säger läkarna om det?

12 Lisa:

skriven

Håller min tumme hårt och hoppas verkligen på det bästa för er.



Kramar!

13 Erica:

skriven

Hoppas det lyckas den här gången! <3

14 simone:

skriven

önskar er all lycka till!

15 Malin:

skriven

Ge aldrig upp hoppet raring, okej?

Jag håller mina tummar, återigen, och jag hoppas verkligen, verkligen, verkligen att det ska gå väga den här gången. (vore jag kristen så skulle jag definitivt nämna dig i mina böner)



svar; mörka ögon och mörkt hår är det finaste! :* ögon överhuvudtaget ska det vara', vackra ögon. åh.



jag mår väl si och så just nu. känner mig smått nervös och rädd då jag åker till nice i tre veckor den 13 juni (helst ensam; för att arbeta) och jag är osäker på om jag kommer fixa det, men jag vill. sen är jag mest bara helt trött i huvudet, ungefär som vanligt. hur är det själv? förutom förkylningen/allergin? (krya på dig <3)



och guacumale = avokado ja :D

mosad avokado med vitlök, lime och någonting mer (ingen aning faktiskt)



KRAMPÅRE!

Kommentera här: