Wiehie...

Godmorgon... ja en timme sen, men sätter mig inte och bloggar det första jag gör...

Bror kommer och käkar om någon timme, först ska ha testa på LCHF bröd, så måste fixa en sats sådant.. samt baka en ny sats till mig tills imorgon!

Sen ska jag göra käk och det ska bli gottigt..

Vad blir det måntro? Det återkommer jag med lite senare...

Vad ska ni hitta på idag?
1 Em:

skriven

Haha joo ägg är gott, äggvitan iaf :D gillar inte äggula :P

Jag tror du kommer klara de :D Jag tror på dig! Jag vet att jag klara inte iaf, har försökt :(

Nej jag måste ha missat de :( Flåt!!

Joo, mamma är snäll :D

Kramar

2 Smartare: Brim:

skriven

Det händer ingenting idag faktiskt mer än filmmaraton hemma.

3 Carolina [fotograf]:

skriven

Tack :) Jag ska städa idag. Fast det lät gott att baka bröd :)

4 Erica:

skriven

Svar: Hm.. det var ingen som fuskade till sig en vinst..?

Annars mår jag bra! :)



hoppas det blev nåt gott! :)

Kommentera här: