♥ Dag 5 – Min kärlek.

Åh min älskling Daniel, du är mitt allt.. Du är ljuset i mitt liv, vore det inte för dig så hade jag inte orkat längre. Jag träffade Daniel i juni -07 och i juli blev vi ett par och flyttade ihop redan efter några veckor. Förhållandet vårt är som de flestas, upp och ner men vi har våra glimtar av kärlek o älskar varann. 080707 så förlovade vi oss <3 Vi har försökt få bebis i tre år men det ville sig inte på naturlig väg så vi har gjort två ivf:er och sex försök. Nu ska vi göra vårt sista ivf (upp till fyra försök till) så får vi se hur det går om det blir bebis. I år så flyttade vi till hus i lilla Kymbo..
Jag älskar Daniel mestast o han är mitt allt...

Kärlek är min familj, mina djur, nära och kära...

Min header visar ganska tydligt vad kärlek är för mig..



♥ ♥ ♥
1 Nett:

skriven

Hoppas att det lyckas för er. Håller alla tummar och tår. Kram

Kommentera här: