Ett litet hus till ;o)

Först lite översiktsbilder på huset...



Hallen nere i huset



Köket i hemmet är en stor favorit för mig...



Några bilder från tv-hallen på nedervåningen...



Tv- och filmrummet på ovanvåningen med harman/kardon system...



Sovrummet på nedervåningen



Datorrummet



Relax och bad i källaren



Ett härligt garage som är anslutet till "gästhuset!.. :o)



Gästhuset




Jag gillar huset skarpt jag :o)
1 Beatrice:

skriven

jo allt är bra :D sj då:)? :D<3

2 Johanna:

skriven

snyggt hus =)



Vad bra då kör jag kanske igång det i veckan en sådan liten tävling, bättre och slänga =)

3 Therese:

skriven

Go kväll, go kväll!

Sådant hus skulle man haft. Aha okej, kanske måste ta en diskution med läkaren. Nja, det blev lite lite sömn. Nja inte så mycket. Ska göra det, du får ta hand om dig du också!

Kram

4 Nadja:

skriven

Jag är sjuk. =( Vad händer ikväll? =)



Jo det gäller att vara på hugget. =)

5 JD - Gastric Bypass opererad:

skriven

åh vad snyggt, irriterad jag blir :P

6 Nett:

skriven

Det huset hade man ju inte sagt nej till i verkligheten :)

7 Caroline =):

skriven

Tack gumman :) Men det är faktiskt så kärlek är för mig =) Hihi. Jätte fint inrett på sims :D Älska sims <3

Kommentera här: