1 Johanna:

skriven

Den får man kanske se :)

2 Johanna:

skriven

Ah där ser man då tycker vi rätt lika då :)



ja får komma till skott finns massor med filmer jag vill se.

3 Johanna:

skriven

själv tycker jag det är skit tråkigt att vi inte köper längre :( Visst det blir dyrt men man behöver inte köpa svindyra saker till varandra, det är ju ändå tanken som räknas.... men det fram går inte där för jag orkar inte tjaffsa om det med familjen igen!

4 Karolina:

skriven

Har sett den och tyckte den var riktigt bra.

5 Karolina:

skriven

SV: Sims 3 eller så brukar de bli lite FB spel... Det ska inte vara så jätte svårt som jag förstått det, att ladda upp hus. tycker du ska kolla på det, då ditt hus var super snyggt och det finns säkert fler som önskar sig snygga hus.

6 Beatrice:

skriven

tack de samma :D

7 Johanna:

skriven

okej där ser man på :) Jag skall köpa något till syrrans tös :)

8 Martina:

skriven

hej tjejen!

verkar vara en mysig film de där..får se om man kan ta och se den här.



hur står allt till med dig?

kram

9 Cajsa:

skriven

haha tackar..xD

10 Therese:

skriven

Nja inte direkt, har endast kört kortare bitar när jag varit tvungen. Blir alldeles konstig uppe i huvudet så det vågar jag inte, iaf inte när de verkar som bäst. Men som idag tog jag tog när jag kommit fram. Jag försöker, blev bara så att det körde ihop sig nu när jag blev sjuk mitt i allt (när jag fått lite att göra). Har även fått det bättre på jobbet, vilket känns skönt.



Ja du, det känns väll inte allt för bra många gånger men jag hoppas att jag är påväg in i en bättre period snart. Man blir lite deppad när det inte vill funger & så, ja du vet vad jag menar...



Låter inga bra, de ska väll vara kontaktbara kan man tycka! Okej, jag ska hålla tummarna för dig och hoppas att mötet går bra. Gjort i helgen då?

KRAMAR

11 Nadja:

skriven

Grymt bra film. =) Jo formen e köpt på liseberg. =) Jo harry Potter var grymt bra. =) Ska du se den på bio? =)

12 Nadja:

skriven

På vilket sätt brukar du göra det? =) Ja jag hyrde filmen för några veckor sen. =) kram

Kommentera här: