Jay Smith är grym...

Och han kommer att kamma hem Idol 2010 utan någon som helst tvekan...
He is the best!!!!



1 Beatrice:

skriven

hoppas du mår bra i dag :D

2 Anonym:

skriven

Tänkte lägga upp det jag gör om folk gillar det! :)



Kram

3 emelie:

skriven

jo jag kollar allt på idol! :)

4 Nett:

skriven

Ja nu finns den att läsa och beskåda :)Ha en bra dag!

5 Nadja:

skriven

Goddag!



Jag hade en hyfsat bra dag igår sj? =) Så det här med donator, blir det då en annan pappa? jag förstår inte riktigt.

Ja massor med snö men så mysigt.

6 Caroline =):

skriven

Hehe, jaa det var modigt och jag är stolt över mig själv =) Hehe. Nawe, du är också bamse go gumman <3 Jag har lagt ut recept på couscous och böngryta nu =D Super gott är det! =) Vem åkte ur idol sist? Missade det sista. Bara för att det är så satans sent, som man får se vem som åker. Hehe. Får inte missa det i morgon! Men, åkte inte jay ut, det tyckte jag att det stod på aftonbladet osv, bara för att han hade tagit droger.. :S Kramar på dig min goding <3

7 Johanna:

skriven

Gick du ut och skotta något mer igår?

8 Martina:

skriven

tycker också han är grymt duktig:)



Hoppas du får en bra dag idag tjejen

kram

9 Nadja:

skriven

Hejje vännen. =)



Nä jag kollar inte på idol sj? =)

Jo den är smarrigt god och enkel att tillaga. Tar ca 30 min bara. =) Aha då hänger jag med. =) Hoppas det går vägen. Vad händer ikväll? =) kram

10 rumptott:

skriven

tack så mkt!

fin blogg du hade =D

11 Nadja:

skriven

jag ska med se halv 8 hos mig. =) Grymt bra program. =) Sen blir det bara slappa så jag blir frisk. =) Har tänt alla tända ljus i hela lgh. =)

12 Nadja:

skriven

Ja dem har en mysig dialekt. =) Undrar vem som kommer vinna och iså fall vilken tycker du har varit bäst? =)

13 Beatrice:

skriven

okej, gör de nu ;D<3

14 Anonym:

skriven

Haha tackar :)



nu blire att ta fram sygrejen och sy som satan ! :D lägger upp resultatet sen:)



Kramar

15 Nadja:

skriven

Jag gillade jennie. =) Maten såg god ut. =) Ser du även på leias home delivery? =)

16 JENCIOUS:

skriven

jag såg inte på idol men jag har hört att han som sjöng "lika a prayer" vet inte vem det var men kommer ihåg låten eftersom man sett den på massa bloggar :p han var bra! :)

händer idag/hänt idag? :)

kram!

17 Lisa:

skriven

Jag har länge trott att han kommer vinna. Får se om vi har rätt. ;0P

Kommentera här: