Jay Smith - Idol 2010

Vilket tragiskt jobbig uppväxt o liv, jag hoppas innerligt att han kommer till rätta snart. Förstår hur svårt det är för honom. Men han är grymt bra och jag hoppas så för hans skull.. Du är en artist, med en grym begåvning och karisma... Jag är så säker på att om han fortsätter att kämpa så kommer han bli världsberömd, får man säga nya "Kurt Cobain"? Eller ännu större.. jag tkr han är grymt bra och tkr han borde vara längre upp på stegen än han är!? Jag lär så jäkla lätt gå på minst en konsert med dig och jag kommer att köpa dina skivor..

Framtiden är din Jay Smith och jag/vi stödjer dig fullt ut...


Källa: NyhetsExpressen
1 Beatrice:

skriven

allt bra ? vad gör du ? :D

2 Nett:

skriven

Har inte följt idol och vet knappt vem han är ;) Jag är sjukskriven till den 12 December. Som det känns nu så känns det som lagom tid att återhämta sig på :)

3 Nadja:

skriven

Vad ingår dem i marksända kanalerna? =)

4 Nadja:

skriven

Oj det var inte många. =( Saknar du inte 3:an? =)

5 Nadja:

skriven

på 3 så kollar jag på hells kitchen, lyxfällan. på femman blir det desperate housewife, greys anatomy mm. =) Vi har box. Vilket är tur. =)

6 Em:

skriven

Jo, de kan ni behålla och nej, jag är inte svartis :)

Vi har en del vi också tyvärr.

Okeeej:D låter ju massa skojsigt!

Glömde att vi ska julstäda på lördag och på söndag julpynta lägenheten :) hihi!

Kramar

7 Nadja:

skriven

var streamar du någonstans? =) Vi har viasat men via bredbands bolaget. =)

8 Nadja:

skriven

Aha vad synd. =( Ja tv är dyrt och särskilt tv licensen. =( Aha tänker inte på ibland att man kan kolla tv där. =)

9 Nett:

skriven

Absolut, och själv tycker jag att det är lika spännande ;)

10 Beatrice:

skriven

jo de är bra :D sj då? :)

11 Nadja:

skriven

Jag får återkomma om den saken, spelar in programmet ska se det efter vpd. =) men låter intressant. =)

12 Nadja:

skriven

lugnt, det kunde jue inte du veta. =) Jag kollar på paradise hotel och tyvärr går dem på samma tid. =)Kollar du på vpd? =)

13 Nadja:

skriven

vampire diaries. =)

14 Nadja:

skriven

aha just det. förlåt att jag hade glömt det. =)

15 JENCIOUS:

skriven

skit bra här med! ;D

har du nga speciella planer för helgen då? :))

kram!

16 torin:

skriven

Usch stackarn! :/ Men Jay Smith är ju asgrym!

17 Nadja:

skriven

Jo sant. men då kanske du kollar på robinsson? =)

18 Nadja:

skriven

oki har ni så mycket snö så ni måste skotta så mycket. =( vad jobbigt. =(

19 Beatrice:

skriven

åhhh :D jaa :D

20 Johanna:

skriven

Det är fördelen med lägenhet, man slipper skotta :P



JAY är grym, åkte tåg med honom för ngn vecka sedna ångrar jag inte tog kort på honom mig :)

21 Nadja:

skriven

Hur kallt har ni? =)

22 Cajsa:

skriven

jag minns inte va vi snacka om längre. :P

23 Johanna:

skriven

Ja jag gjorde det ler smygfotade honom :P

24 Nadja:

skriven

vi har -4 grader. =( Min kille har -20 grader i luleå. brrr. =(

25 johanna:

skriven

De andra drack kaffe men min mage fixar inte det så jag håller mig i från det.

26 emelie:

skriven

usch för snö!



JAY HELT KLART! :DD

27 Nadja:

skriven

oki vilken tur. =) men lidet lite med älskling för han fick jobba utomhus idag. =(

28 Em:

skriven

Asch! sånt tänker man väl inte på! Får man post så klart mna ar för givet att det är ens egen post :D haha!

Hoppas du orkar! Tur Danne är ledig så vi hjälps åt, för här jävlar ska ALLT göras. Jag kommer dö, har två alternativ att välja på! Frysa ihjäl när jag putsar fönserna på utsidan eller ramla ner, ut genom fönstret :D Gör nog rätt ont då vi bor på 3e våningen xD Hahaha! Nee, kass humor, jag vet ;)

Kramar till dig hjärtat!

29 Cajsa:

skriven

nej, kollar inte på idol i år.. :P hinner inte. :(

Kommentera här: