1 aww:

skriven

jag såg med maria wern :)

2 Beatrice:

skriven

God morgon söötnos :D

3 Frida - blivande mamma:

skriven

Åh tack så hemskt mycket.



Själv hejar jag på timrå och några matcher nu har dom lyckas vinna. Det är ju alltid bra ;)

Kram

4 Vicki:

skriven

Jay är bara för bra!! Jag hoppas bara att han tar sig förbi drogträsket innan han blir en riktig vinnare. För många artister brukar pröva på skitet och han har redan varit där.



Idag är de i Malmö och sonen ska dit och titta på det. Så jag hoppas de bjuder på en bra kväll.



Så du gillar hockey?? Det är en sport som jag inte ser så mycket på.



Trevlig helg,Vicki

5 Angelica:

skriven

sv:Hehe....fick ni någon snö då?

Vi skulle få jättemycket,men fick bara ett par centimeter!

6 Nett:

skriven

Jag hoppas på att du kan ha chans att få göra dem oxå :)

7 Anonym:

skriven

Det gick jättebra att sy, resultet kommer upp sen när ajg kommer hem igen. :)



Hah, ja ska försöka att göra det roligt. Det blir ju vad man gör det till :D



Kram

8 torin:

skriven

Sv: ja! :(

Haha va mysigt, täcke + dator + bloggen + lite god mat = perfecto ;)

9 Caroline =):

skriven

Okej gumman =) Nää, jag är inte veg, ville bara äta det. För det är så himmelskt gott =) Hihi. Prova gärna! :) Ja, man kan ha det, sorry om jag glömde skriva det. Men man får ju välja lite själv vad man tycker om och så =) Mår du bra annars? Många goa kramar gose gumms <3

10 JENCIOUS:

skriven

oj! va mkt! :D låter jätte skojjigt ju! :)

själv ska jag inte göra så mkt, kanske in till stan imorgon också så ska jag kolla på en dansuppvisning! :)

haft en bra fredagskväll då? :)

kram!

11 FlizanLizan:

skriven

sv: allt bra? :)

Kommentera här: