1 Nadja:

skriven

jag ska få spagetti och köttfärssås. =) Ja dem bor ca 1mil från mig. Så det är rätt nära mig. =) Åhh vad gott med lax, vad ska du ha till?



kram

2 Tove ♥:

skriven

allt bra idag? :)

3 Nett:

skriven

Ja men vad bra, du har 2 lotter i min skål :)

4 Anonym:

skriven

Det finns säkert någon bild jag kan leta fram, men hinner inte jsut nu tyvärr :(



Kram

5 Beatrice:

skriven

nej de är ingen fara nu, lite ont har jag men ingen fara :D

6 Lii:

skriven

Jaha okej! För jag letar nämligen efter en ny ring, i titan, då min silverring blivit såååå ful!

Men iallafall när jag letade runt på google kom jag in på din blogg och såg din ring :) Det är riktigt snygg med både titan och bred ring :) Ja, jag har kollat på den sidan också, dom hade många fina!

Tack för tipset!

7 Louise- en blogg om det mesta!:

skriven

Jaha gott de :)

8 Nett:

skriven

Härligt.. :) Hoppas att du har haft en bra dag. Jag har nu varit ute för första gången sedan jag kom hem frånm operationen, det var skönt att få röra på sig lite. :)

9 Nett:

skriven

Japp, riktigt råkallt är det nu, men torr luft.

10 Em:

skriven

Halloj kexet <3

Usch då :( man tycker de ska ploga ordentligt så man inte ramlar och bryter armar och ben av sig!

Nää, mer snö vill vi inte ha, jag vill ha sommar igen :D

Haha absolut, gubbar är bara i vägen när det kommer till inredning/pyntning :D

Händer det något skoj i vecvkan?

KRAMAR

11 Caroline =):

skriven

FÖRLÅT FÖR SENT SVAR!!! Nawe! =) Det kommer att gå super bra, jag behöver inte oroa mig, det är super duktiga läkare osv :) LOVE U <3

12 Tove ♥:

skriven

sv - haha japp, typ kaos. eller ja det är det alltid, men inget speciellt :)



haft en bra dag?

13 Lii:

skriven

Ja, ringarna har blivit jätte repiga och fula, efter bara 3,5 månad. Och svaret på hur länge vi varit förlovade är alltså 3,5 månad. Ni då? :)

Vet du.. Jag beställde nyss en 8mm bred titanring ;) Hoppas det blir bra!!



Detsamma =)

Kommentera här: