1 Linda - ndaiL:

skriven

Hej!



jo det e bra, själv?

2 Nadja:

skriven

Ja. =) Tack för tipset, ska handla det idag. =) Allt bra? =) kram

3 Linda - ndaiL:

skriven

Ja verkligen1

4 Maria - fashionstars ☆:

skriven

roligt med ikea :)

5 Linda - ndaiL:

skriven

Tack!

Kul o höra :D

6 Johanna:

skriven

Jag fyller 28 =)

7 Linda - ndaiL:

skriven

Okej :)

Ja, jag gillade inte den, ingen direkt biofilm :S

8 Johanna:

skriven

Det är smör på bilden även om många trott det är glass. :)



9 Johanna:

skriven

Noppz har inte gjort den själv, är från när vi var ute och åt förra veckan :)

10 Nett:

skriven

IKEA är alltid trevligt, bor du nära gbg ?

11 Nett:

skriven

Glömde ju.. rattmuffen, det var den första jag hade stickat, det var inte svårt alls, men för att sätta på den på ratten så krävs det att man syr på några stygn.

12 Angelica:

skriven

asbolut,sånt kan behövas!

13 Nett:

skriven

I denna operationen för 49.000 kr är det även ett åderbrock som skall bort, utan den så hade det blivit billigare. :)

14 Johanna:

skriven

mina vänner skall se dem på torsdag i malmö :)

15 Tanna:

skriven

Jag älskar Volbeat, har sett dom några ggr och dom är alltid lika bra !!

Hade du skoj på bröllopet ?

Nej det går inte alls, lite sur och irriterad över det.... Hur mår du ?

Kram

16 Martina:

skriven

Hej tjejen!



va kul med ikea:) ska ni leta efter något speciellt?



sv: de är bara bra med mig små trött och så och de känns att magen växer och att den blivit lägre då de är mer tyngd neråt. men bra är det:)



japp imorgon är de ultraljud:D men du kommer nog få se mer än vad jag kommer få göra;P min är så stor nu hahah!



lycka till imorogn håller tummarna:D



kram

17 Anonym:

skriven

Dom är riktigt bra!

Ja, de är tänkt så. Bara åka och ha de skönt och att vi ska få vara i från de här tråkiga här hemma som gör en lite små depp i mellan åt. Kommer att ta en pause nu från bloggandet, men hoppas du har det bra :D

18 Simone:

skriven

Tidigare kommentar va från mig :D

19 Em:

skriven

Hej Schnygging!

Mjo, har ett svårt prov imorn och ett till på fredag :( Kan typ ingenting, är sjukt svårt, har nog aldrig klarat ett prov under hela min skolgång..

Maija mår bra efter att hon blivit kastrerad :) Hon tycker itne om tratten, men den åker om några dagar :)

Hur är allt med dig ?

Kramar <3

20 Johanna:

skriven

Ja det är en riktigt bra bok :)

21 Nett:

skriven

Glömde ju svara dig innan om skylten, jag köpte den på Ullared och det var med bokstäver så man kunde designa den själv :)

22 Tanna:

skriven

Vi håller tummar, tår och tassar och lova att berätta hur det gick ! :))

23 Nett:

skriven

Operationen blir den 23 November :) Åderbrocket jag har har jag haft i 20 år, har inga direkta problem med det, men det är inte vackert.

24 Angelica:

skriven

Åh,tack så mycket :)



Är det sant att du kan tänkas vara gravid på ritkigt den här gången.-..

Håller verkligen tummarna för er två!

25 Martina:

skriven

hejsan!



kul att få lite inhandlat hittade ni de ni ville på ikea?



sv: när bebisen växer så kommer man springa mer på toa men runt vecka 20 ungefär början man märka de nattetid;P då spinger man upp lite men sen efter vecka 30 blir de ännu mer men då är ju barnet rätt stort också;P



lycka till idag :D väntar på spänning att höra hur de gick



kram

26 Johanna:

skriven

Skall hälsa på sofia och få min födelsedagspresent :)

27 Nadja:

skriven

Ja det ska jag göra. Ska baka det ikväll. =) Allt bra? =)

28 Em:

skriven

Åh tack, du är guld värd du :)

ÅÅÅÅÅÅÅH; jag hoppas av hela mitt hjärta att de är så :D

Något annat skoja som händer för dig i veckan?

Massa kramaar <3

29 Vicki:

skriven

Så bra att allt gick bra på bröllopet och att du hittade kläder du trivdes med!!



Jag är så nyfiken av mig det är inte ofta man går på bröllop.



Blev brudparet nöjda?

Var det mat? Vad i så fall?



Får man se några foto här i bloggen?



Vicki

30 Angelica:

skriven

:D



Hur gick det på UL idag?



Vilken vecka är du i nu?

31 Nett:

skriven

Visst finns det en hel del på nätet att luska fram om personer. Skrämmande att dte finns de som sitter och luskar oxå.

32 Martina:

skriven

Hej tjejen!



hur gick det igår?

för mig gick de bara bra:) liten är lite mindre än den skulle vara men skulle få en normal stor bebis på ca 3200-3400g när den är färdigbakad hihi:)



sv: jag kan tyvär inte svara på de där med sammandragningar, sammandragningar kan man ha ett tag under graviditene men de ska inte komma så tätt som de gjorde på mig men när man får så är de ett tecken på att livmodern trännar sig inför det som ska komma skall:)



Hoppas du hade en bra dag igår och denna fortsätter bra

kram

33 Anonym:

skriven

Ååååh men gud va kul, håller tummarna och att allt kommer gå bra hela vägen :D De är så mysigt med barn!

34 Nett:

skriven

För mig har det vara så att ju längre jag har bloggat destu öppnare är jag. Nu har dock utvecklingen nått sin gräns, öppnare än så här lär jag inte bli :)

35 Angelica:

skriven

:D

Då hålle rjag tummarna och hoppas verkligen att det gömmer sig en liten krabat där inne ;)

Kommentera här: