Filmmys o en töttsig Katja...

Som inte orkade åka till Linda idag.. filåt kommer imorn på dagen i stället då jag överlever.. :o)

Jag och älsklingen har sett Resident Evil - Afterlife



Ja de flesta vet vilka dom filmerna är.. filmen var inte dålig, men jag hade nog lite högre förväntningar kan jag tänka mig! Sen var det för lite action ;o)
Betyg: 1,5 av 5



Nu ska jag nanna kudden....
1 Martina:

skriven

Hej vännen!



Trist att du inte kom iväg igår men de kommer fler dagar:)



sv: jo jag hade tyvär en rätt jobbig förlossning med Cornelia och vill därför med mitt förlossningsbrev få fram det mesta:) va de så farligt att läsa de? står ju inga hämska saker!:)

men kankse var just förklaringarna jag skrivit!



sv: tittade på idol lite igår:) tycker de är många som tabbar sig när de ska välja ut sådär.



Hoppas du får en härlig Lördag

kram

2 Em:

skriven

Jo hon är ganska busig om nätterna, hjälper itne att skälla på henne eller spruta vatten på henne.. suck!

Ojdå, många Daniel! :D

Uuuh, spännande ju :D

Vi ska på kalas både idag & imorn..

Kramar

3 Nett:

skriven

Såg den filmen igår.. Tyckte faktiskt att den var bra om jag nu skall jämnföra med den innan. Kram

4 Johanna:

skriven

1:an är bäst :P



haha nja jag får inte mer pengar av alliansen, det är de som redan tjänar sjukt bra, som herr stadsminister själv som tjänar på rösta på dem :)

Kommentera här: