Höstmys o levande ljus...

Tycker hösten är så mysig när kärleken spirar, regnet faller, det är halvmörkt ute..
Man tänder några ljus o myser!
Kryper upp nära varandra, håller om och känner kärleken, närheten och tryggheten...
♥ Älskar kärleken ♥

1 Martina:

skriven

Hösten är en riktigt mysig årstid, jag gillar inte kyla men ljust de här med att få tända en MASSA ljus på kvällarna och kan mysa med en kopp the framför tv och sen alla vackra fäger de gillar jag med hösten:D



va skönt att ni fått tid för ul:)inte så långt de kommer du klara att hålla dig till:D de kommer gå fort ska du se hihi!



om du känner dig så trött tycker jag du ska ta de lugnt med att köra bil men kan ju vara kul att åka och träffa nån:) du får väll se vad du orkar:)



vi får väll se om bilutställningen är kul lär märkas imorgon;P kommer ta lite bilder om jag hittar nått kul att fota;P



ha en bra dag

kram

2 Nett:

skriven

Visst är det underbart med levande ljus.. :) Ang mina ljus, nope de är inte riktiga, det är jag som har suttit och lekt med bilder :) Ha en trevlig helg! Kram

3 Johanna:

skriven

haha jag tror inte på de där testen, gjorde med ett och enligt dte skulle jag rösta på gdrun skymans parti

4 Alexandra - Uppsalas största blogg:

skriven

sv: hih ija supermys :D dagens blogg är att an blir länkad på min blogg i en dag :D

5 Vicki:

skriven

Nu blir jag allt nyfiken!!!!! Vad fick du äta efter din operation?? Gjorde du den med titthål?



Vicki



6 Josse:

skriven

okej, vad tycker du om mina nya skor då? :D

Kommentera här: