Jag är lycklig...

... för att jag har kärleken, kärleken från min älskling Daniel.. För att jag har kärleken från min familj och släkt och kärleken från mina vänner och djur!!

Jag är lycklig för att jag ska få börja arbetsträna..

Jag är lycklig för att så mkt positivt skett och sker i mitt liv just nu...

För att jag har kärleken...
1 Johanna:

skriven

Härligt inlägg, me like!!!! =)



tack underbara du det värmer.

använder du med mozilla firefox? eller använder du något annat?

2 Simone:

skriven

Lyckan svämmar nästan över här ser jag, de är bra de! :D



Hehe alla har inte samma smak nej, tur de. Kunde ju har blivit jobbigt! ;)

3 Em:

skriven

Morn, helt okej, vaknar av en arg sambo om nätterna.. han blir arg för katten håller på.. så han sover inget bra :(

Joo de är sjuka i huvudet är dom..

Jag mår bra, sitter i skolan nu & väntar på lektion, snart helg, skönt som tusan :D

Vad ska du göra i helgen?

Åh, du förtjänar att vara lycklig !

Kramar

4 Angelica:

skriven

ja,det verkar ritkigt intressant. Min BVC ringde igår och frågade om jag ville vara med i gruppen och det är klart jag vill :D

Kommentera här: