1 Bybelle.se - mode och fotoblogg.:

skriven

haha (; jadå allt är finfint, hur äre sjdå? :D <3

2 bellahuuynh':

skriven

Vad fin din header har blivit ! :D



sv: hej hej (: hehe aaa alltid :D

hehe njaaa har gått i ett år i piano , jag har mer intresse i DANS :d dans är mitt liv ^^

3 Josse:

skriven

okej, vad ska du göra ikväll då? :D

4 Johanna:

skriven

okej, jag är mer övertygad om att det är min dator :)



för göra hemlig inlägg på blogg.se måste man skaffa en underblogg... men på bloggplatsen, kan bestämma vilka inlägg som skall lösenorddsyddas

5 Martina:

skriven

så sant som de var sagt:D bra ord vall:D



sv: jag va på en röntgen för ca 2 veckor sedan där de sätter en linjal mellan benen på en och sen röntgar vet själv inte hur dem mätter men bäcknet ska ha ett vist mått för att man ska kunna födda vaginalt och de ville kolla så de inte var för litet eftersom min förlossning med Cornelia blev som den blev!

Hoppas du förstår nått av de jag skrev haha! svårt att förklara.



Håller alla tummar och tr för er nu:D



kram

6 Angelica:

skriven

Precis,man behöver mer än att vara förälder varje dag!



7 Tanna:

skriven

Vad fint du gjort med bloggen !!

Kram

8 Nett:

skriven

Ja så skulle vi alla tänka :)

9 Josse:

skriven

det är det också :D

10 Johanna:

skriven

Tack för komplmanget om bilden och tattueringen bakgrunden är bara en skräm där vi tog bilder..men den skulle vara sjukt snygg som fondvägg eller så..



ja gör det.. det borde inte vara så svårt... :) får du inte rätt med det så fråga denna tjejen för hon har gjort det :) http://emilieasplund.blogg.se/

11 Josse:

skriven

ska bara ta det lugnt i helgen,sj? :D

12 Johanna:

skriven

haha nu höll jag på skriva jag måste kissa till dig bara för jag tänkte jag skulle göra det när jag svarat dig :) så nu vet du det ;)



mitt läsande går med i perioder, nu har jag läst mycket...skön avkoppling :)



hjälper gärna till om jag kan =)

13 Josse:

skriven

jaha, okej :D

14 Johanna:

skriven

Ja jag är nog det... =) haha iaf när man nästan skriver det man tänker haha

15 jessica:

skriven

vad fin din blogg blivit =)

Kommentera här: