Min titanring...

Kände jag bara för att fota i den..

I den står det "Daniel 080707"..

♥ ♥ ♥



♥ ♥ ♥

Så funderade jag på hur det en dag ska få plats en vigselring där bredvid?
1 VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg:

skriven

sv: hihi ja det är sjukt men så himmla roligt :D

2 Josse:

skriven

godnatt ;D

3 Angelica:

skriven

Ja,hoppas jag vinner :)



Ja,det är ju kryxet när man förlovar sig,det ska förhoppningsvis få plats en till där :D

4 Martina:

skriven

Hej!



Vilken fin ring:) du kommer nog allt få plats med en vigsel ring där en dag:D



Ja de positiva är att vara gravid för de är lättare att hitta nya människor att umgås med och lära känna:)



sv: i helgen jadu händer inte så mycket vi brukar ta dem som dem kommer men ska på nån bilutställning imorogn här i stan sen vill jag in till stan men får se hur mycket man orkar:)



va händer själv?

kram

5 Johanna:

skriven

Fin ring.



ah jag röstar på socialdemokraterna för jag tycker de bryr sig mest om oss osv, inte för procent, man skall rösta på dem för man vill de skall vinna och ta över, det kan vara just din röst som avgör.

6 Johanna:

skriven

Jadå förstår jag. Kul. Skall inte skriva mer så mer än jag förstår. Hoppas du får till ett hemligt inlägg. För det kan vara bra ibland, det tycker jag är kanon med bloggplatsen, att man kan välja när och så.... perfekt! :) vecka?



Ja mona, eller socialdemokraterna är människa han den där andra tänker bara pengar skatteparadis skall vi bli. de som redan tjänar massor skall tjäna ännu mer, men vi normala inkomstagare skall förlora på det :( blä på sånt!

7 Johanna:

skriven

håller tummarna! :)



ja då skall man inte rösta på alliansen det vill inte dem, de bryr sig bara om de som redan har det bra... dvs inte sjuk,arbetslösa, pensionärer osv..

8 Tanna:

skriven

Min ring ser nästan likadan ut !

Kram

9 Micaela:

skriven

Vilken fin ring=)

10 Lii:

skriven

hej! hur bred är din ring :) fin!

Kommentera här: