samsung i9000 galaxy s

Är min nya "mobil" och jag är mkt nöjd med den.. Låg häromdagen i sängen o såg "Rädda Willy 4" i den.. funkade superbra o såg texten utan problem, fin bild.. toppen!!!

Lite om telefonen:
GT-i9000 Galaxy S från Samsung har en av marknadens största AMOLED-skärmar, 4 tum. Operativsystemet är Android 2.1, telefonen är utrustad med bluetooth 3.0 och Samsungs "Social Hub". Kameran och filmningen fungerar väldigt bra i "rätta" ljusförhållanderna.. Så är det mkt mer smått o gott i telefonen..



Telefonen är snyggt designan (trots att dom härmat o tagit endel från iPhone:n, men det är ju trots att insidan som räknas o klår då iPhone:n ;o)

Ett litet videoklipp om telefonen/minidatorn/minimediaspelaren...



Telefonen får toppbetyg av mig...
1 Cajsa:

skriven

förlåt för det dåliga svarandet igen! Denna vecka har varit GALEN! Som alla andra i och för sig! Men försöker att planera så att jag hinner med ett inlägg om dagen minns från och med nu! :)



sv. jo det är okej med mig...haft en intensiv vecka som sagt.. :P

2 Nett:

skriven

Låter som en bra telefon, här funderar vi på nya telefoner med, men har inte kommit till skott än, ja det finns nog tre filmer med resident evil om jag inte minns helt fel ?1?!

3 Angelica:

skriven

sv:Vill praktisera på en förskola som ligger bara 100 meter härifrån!

4 Angelica:

skriven

Ja,han är verkligen tidig! Men han har hitils bara tagit två steg,i morgon kanske det blir fler..eller så ligger han i lä ett tag och börjar krypa på riktigt sen! Who knows... Hoppas han kryper på ritkigt snart :D



Ja,är osäker på det där med hjälm.. vi får se vad som händer!



Ja,jag måste väl börja söka praktikplats snart!



Hoppas allt är bra med er!

5 Em:

skriven

hello sexy :D

Jaa, däe kolla de inte leg :D hihi, busigt!

Haha usch, hemskt när man glömmer nåt så viktigt :O

Har vart p åett kalas idag, ska på ett till imorn. Fast på Daniels sida :)

Kramar

6 Carin:

skriven

kikade in, kollade runt i din fina blogg lite! ;)

7 Johanna:

skriven

gör det, klippet är inte så långt



min lördag har varit kanon!

8 Cajsa:

skriven

hehe japp! xD



jo jag vet men jag vill ju och då blir man inte så glad på sig själv när man inte hinner.. :(

9 Nett:

skriven

Vi har inga större krav, eller ja inte jag i allafall. Mannen här hemma är väl den som använder mobilen mest :)

10 Martina:

skriven

Hej!



va kul med en ny mobil:) aldrig fel!



sv: jo de blir mest att slappa ska snart gå och rösta:) sen ska vi till barnens hus och titta lite på saker till bebisen:)Får se vad som händer annars:9



hur har er helg varit?

kram

11 Josse:

skriven

tack! :)

12 Simone:

skriven

Hehe ja, jag tänkte oxå göra ett inlägg om de förut men de blev aldrig av. Kan inte bestämma vem som ska vara vart ;)



Haft en bra helg?

13 Bybelle.se - mode och fotoblogg.:

skriven

tack gumms :) haft en bra dag ? :D <3

14 Maado:

skriven

Jag vill ooooockså ha en ny mobil! orättvist

Jävligt snygg var den iaf ;)

15 Vicki:

skriven

Snygg telefon!! Är också sugen på att byta till en annan telefon men vi får se hur det blir.



Helgen är över och då mår jag också bättre. Så godissuget har dämpat sig. I morgon får jag börja äta pure´ och det ska bli gott. Så i morgon står fiskgratäng på menyn.



Vicki

16 caroline =):

skriven

Jätte fin!! :) Kostar en sådan? =)

Kommentera här: