1 Johanna:

skriven

hehe härligt du hittade lite ork och göra det :)

2 Johanna:

skriven

jag var ju inte färdig haha men den skicka iväg kommentaren iaf. Kul att du är med i tävlingen! :)

3 Cajsa:

skriven

det är väl sådär...själv?

4 Johanna:

skriven

oh vad kul med färg till huset. Hoppas ni hittar något. är det till utsidan?

5 Josse:

skriven

tack så mycket! :)

6 Johanna:

skriven

Nej pizzan är aldrig fel. Är bara så mätt nu haha :)



blev det någon färg?

7 Angelica:

skriven

Ja,det känns tungt och tomt att inte ha henne här. :(

Hoppas jag en dag har möjlighet att ta tillbaka henne!

8 Simone:

skriven

Jo uusch så drygt de är med pengar. Man skulle vart rik ;D

9 Martina:

skriven

Hej tjejen!



söt smycke du hittat:)

va de den 6 du också skulle på ul hihi, va komiskt och spännade:) då får vi uppdatera om nått kul båda två:D



sv: helgen har varit rätt lugn inte gjort mycket alls. sj?



kram

10 Nadja:

skriven

allt bra? =) kram

11 Nett:

skriven

Så fint smycke :) Japp, jag har en hel del hud på låren som jag vill få bort. Får se vad läkaren säger om detta idag.

12 malin [fotoblogg]:

skriven

Är med och deltar i en fototävling, skulle betyda mycket om du röstade på mig, jag är finalist 3! :)

http://wilmatjejen.blogg.se/2010/september/finalisterna.html

13 Sabine:

skriven

så fint :D

14 Em:

skriven

Hej scnyggo!

Naw okej, usch jag somnade itne förns 6.30 den natten, så idag sov jag till 13.15, va rätt skönt, så hoppas jag kan somna ikväll :)

Allt är bra med dmig, med dig då? :)

Går de bara med huset?

Kramar

15 Vicki:

skriven

Hitta ni några bra fäger till era rum i huset?



Ja, att få äta "vanlig" mat känns bra. Fast jag är nog trött på potatis efter 3veckor. Är ingen potatisälskare gillar mest ris och pasta.



Trevlig helg,Vicki

16 Nadja:

skriven

Hallå det var länge sen. =) Allt bra? =)

Kommentera här: