Vi har blivit med hus.. :o)

Känns riktigt bra även fast det blir en liten bit från Skövde, men jag förbättra mig att hälsa på släkt o vänner, jag tänker inte låta kroppen ta över. Även om bara själva bilkörningen kan vara extremt jobbigt..

Några bilder från/på huset...



Fin och stor trädgård, med blivande grönsaksland, på bilden längst till höger..





Köket är i en underbar olivgrön färg eller not.. dock tkr jag inte den är så gräslig.. vitsig ;o) Den hade ju varit värre om den varit mossgrön, så prio på att måla luckor är det inte innan inflytt, resten av köket är ju vitt så det blir ändå fräscht...



Vardagsrum och matsal..



Så finns det ett rum till där nere som kommer bli sovrummet.. :o)

Övervåningen, blir ett "bibliotek", så tv-rum/datarum typ..





Renovering kommer att ske i samtliga rum innan inflytt.. Puh.. hehe.. men kul att få det lite som man vill ha det.. :o) Huset ligger också nära en 80-väg, men tkr att folk håller verkligen 80 där och det känns skönt. Men bullerstaket o staket är ju ett framtida alternativ.

Så har vi drygt 25 kilometer till Hökensås naturreservat där jag kommer hänga endel till sommaren som kommer och våren givetvis.. så hösten för svampplock. Några kilometer till Sandhem o badsjö, så har vi tydligen en sjö man kan bada i ännu närmare, vore ju gött..

Men huset o läget har helt enkel potential..
1 Felicia :):

skriven

sv: okej, kul!

vilket fint hus! :)

2 julia:

skriven

sv:Typ skolan och så antar ja:D ,själv ?

3 Johanna:

skriven

ah det är lugnt, jag skrev aldrig om den var sann eller inte heller så :)

4 Johanna:

skriven

Det är bara vissa kameror man kan göra så på. Min kamera har inte den funktionen

5 Johanna:

skriven

Nej jag vet bara att hennes kamera är en canon annars vet jag inte vad inställningen heter. men man kan säkert göra sånt i photoshop men jag kan inget sånt :)

6 julia:

skriven

sv: Okej :),mysigt hus!

7 kittymon:

skriven

åh vad kul med hus!



Ja vi har haft en kanon helg.

8 Beatrice Jakbobsson [foto]:

skriven

sv. vad bra :)

det har jag med (:



tack<3

9 MalinKalin:

skriven

Sv: Då måste du pröva helnöt. Om du tycker om nötter då förstås. Jag tycker den är jättegod :)



Åh vad kul att ha ett eget hus och skönt med trädgård och så. Hoppas det går bra med renoveringen :)

10 Beatrice Jakbobsson [foto]:

skriven

sv. vad roligt :D!

jo det ser snyggt ut!

11 Beatrice Jakbobsson [foto]:

skriven

sv: jo det är underbart ;D!

12 Josse:

skriven

allt bra med dig? :)

13 Josse:

skriven

tack för dina frågor :)

det ser fint ut :)

14 Beatrice Jakbobsson [foto]:

skriven

sv: tack :D

haha jag vet (;



yes, fast det gör jag även hemma med!

15 Johanna:

skriven

Ja, räkor är smaskens :)

16 Maado:

skriven

Det dä såg ju hur mysigt som helst ut!

Haha, jag är också ett tisdagsbarn :P

17 Simone:

skriven

åh men gud va kul att ni fick huset, tänkte fråga de här om dagen om hur de gick :D Riktigt fint va de ju oxå, både ut och invändigt!



Helgen va rätt död, haha gjorde verkligen ingenting. Men var rätt skönt att bara gå och våra. Hehe taack, dock va de länge sen jag var nöjd med håret. Fint i någon minut sen liger de som de själv vill :P

18 Tanna:

skriven

Grattis , vad roligt !! Jag vill också flytta till hus men det är så dyrt här i stockholm.... Kram

Kommentera här: