De som berör mig...

Sitter och tittar på gamla foton.. ja, gamla & gamla.. men sista julen för pappa, fick han tillbringa på sjukhuset. Jag saknar honom så otroligt mycket. Vet inte när det ska kännas lättare att förstå att han aldrig kommer tillbaks igen. Men möts gör vi en dag.. ♥ Jag älskar dig så mycket min älskade far, jag kunde aldrig fått en bättre pappa ♥ I november ska du bli morfar Nestor ♥



♥ Kärleken berör mig, kärleken är Daniel och vår blivande bebis, lilla Nellie/Nemiel ♥ Daniel är mitt allt, det räcker att säga så...





♥ Familjen ♥ Mikkan, Selma och min lillebror Petri ♥



♥ På bilden nedanför är Selma bara fyra dagar ♥



♥ Selma ca 10 månader ♥



♥ Matti och Mamma i Hjo i april 2008 ♥



Vänner och släkt berör mig och jag respekterar dem genom att inte lägga upp deras bilder då jag inte frågat lov om att göra det... Men ni vet vilka ni är...

Vilka berör dig?
1 Cajsa:

skriven

Aww, tack sötnos! :D

2 ansepanse:

skriven

jo, så är det. släkt och vänner berör, jag vet att du saknar din pappa vännen, min pappa dog ju också nu i våras och det känns konstigt att åka till hem till mamma och veta att pappa inte kommer att vara där

Sv: så spännande med din lilla bebis där i din mage, den växer och växer, jag är så glad för din skull

tack, min valborg var bra och fint väder och ganska varmt var det också

en fin första maj till dig och bamsekramar

3 JD | sextiofem kilo ska bort:

skriven

så sorgligt med far din, men tur ändå att du har dom andra i ditt liv, och snart en till liten :)

haft en jätte bra dag/kväll. och du?

kram

4 Anonym:

skriven

God morron!

Kikar hastigt in och önskar dig en toppenfin dag.

kram kram

5 Anonym:

skriven

God morron!

Kikar hastigt in och önskar dig en toppenfin dag.

kram kram

6 Johanna:

skriven

Förstår du saknar din pappa...speciellt nu när ni skall ha barn... :)



kul och titta på gamla bilder :)

7 Johanna:

skriven

han föddes för 7 veckor sedan i v 26..



har tappat titeln på filmen men något med lying iaf haha

8 Cajsa:

skriven

hehe jo det är ju så..xD men det är så svårt att vända när man väl börjat tänka så.. :P

9 Johanna:

skriven

Han mår bra, en riktigt liten kämpe. Nej de åker hem från sjukhuset idag, dock med hemsjukvård. :)

10 ansepanse:

skriven

Sv: nej verkligen inte 66 år är ingen ålder, vad var det som drabbade far din? visst skulle han ha haft många år till

förhoppningsvis håller den i många år, det borde den ju göra :)

en fin första maj till dig också vännen

bamsekramar

11 JD | sextiofem kilo ska bort:

skriven

ja :) ska ni ta reda på könet före eller ska det bli en överaskning? :)

kram

12 Fredrika:

skriven

riktigt fint skrivet!

13 Fredrika:

skriven

SV: tacktack! :D

14 Cajsa:

skriven

ja jag såg det i inlägget under! :D hehe ja det tycker jag låter som en bra idé! ^^ har många nya kompisar här i gbg nu så kommer nog ner någe i höst. :)

15 ansepanse:

skriven

Sv: vad var det för en idiotläkare, tyvärr finns det ju sådana, det ploppar ju upp ibland i nyheterna om feldiagnoser eller inga diagnoser alls fast det finns till exempel cancer i kroppen

min pappa fick en stroke som han aldrig vaknade upp ifrån, han dog två och ett halvt dygn senare

jag vet egentligen inte hur man går vidare vännen, jag vet inte, men man bär ju med dem inom sig hela livet ut och din pappa kommer ju att bli morfar oavsett, eller hur

nej, jag har aldrig bott i Finland men båda mina föräldrar kommmer därifrån

bamsekramar till dig <3

Kommentera här: