Saker och ting sker... Lillsöta Belsiebub...

Belsie är faktiskt världens goaste katt, men väldigt olydig.. han är inte uppfostrad på det sättet jag skulle valt.. Men så har katter en egen vilja och det är jag väl medveten om. Katterna mina hoppar också upp på köksbordet då o då men inte sjuhundra ggr i rad efter att ha sagt till en gång.. Fönsterbänkar med, men där har dom ju fått platsen att sitta o titta ut på i stället för att riva ner blomkruka efter blomkruka o lampor.. Belsie river också på möbler vilket är väldigt jobbigt, då jag inte vill at min soffa, säng o.s.v. ska bli sönderklöst, tur i oturen har han mest klöst på sin transportbur..

Whiskas gosar nästan aldrig mer med mig eller Daniel, hon hoppar aldrig upp o lägger sig på magen, ledsamt.. hon verkar nere på något sätt, hon accepterar heller inte Belise. Nej, det var kanske inte oväntat. Siri har accepterat Belsie, till o från, ibland fräser hon nu för tiden. Jag vill att Whiskas ska må bra igen o bli kelig som innan.. Dom sover aldrig i sängen vår längre, för där är Belsie.. Det var inte riktigt så det skulle bli, även om han är jättego, så får han automatiskt all uppmärksamhet...

Han är så snäll, så fin.. så go o jag tkr verkligen om honom, han är som en kelen liten bebis... men han ska få åka hem igen..





1 Emma:

skriven

fin katt :) Vi har 3 katter :)



Tack för ditt namnförslag det var fint. får se vad vi väljer inte det lättaste i alla fall. Men vi hittar nog till slut det som passar henne. Härligt veckorna rullar på gumman. Ja till RUL kommer du ha en liten mage det lovar jag dig :) Så mysig tid framför er ni har. Massa Kramar

2 Carro:

skriven

Ska ni lämna tillbaka honom där ifrån ni fick honom ??

INte skoj då man ser på de andra att dom inte trivs...trist..men som sagt,man får göra det bästa av situationen =)

3 Cajsa:

skriven

haha tack sötnosen! xD

4 Emma:

skriven

Tack :) Javisst är han vårt lilla charmtroll <3



Ja det hoppas jag med att dom är så man kan släppa det så hoppas verkligen.



haha stackare inget lugn alls då, ja liten charm har det väl :)



Men albin kom den riktiga runda och goa magen i v 14-15 :)



Kram

5 Nett:

skriven

Så söt :)

Bra att du ser på helheten, mår en dåligt så blir det inte bra av det hela.

6 Nadja:

skriven

Nja det kommer hela tiden upp nya saker. =) Men det kommer ta tid och få alla saker på rätt ställe. =) Så vilken fin kisse. =)



Allt bra? =) kram

7 Caroline =):

skriven

Awe, söta kissen <3 Nawe! Tack gumman, men jag vet inte om jag vill gå ner i vikt, utan vill bara veta lite granna om vad det finns för några. :) Älskar dig hjärtat <3

8 ella:

skriven

en av mina va sur på en annan ett år nu är dom bästa vänner=)vart ska ni lämna katten nu då?kram

9 Fnulan:

skriven

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

10 Johanna:

skriven

Nej det kommer inte gå 8 år till nästa gång den saken är säker :)

Kul, Hanna bor ju i lidköping så det går inte ses varje månad även om man så önskat.



11 ansepanse:

skriven

åka hem igen?? vart då? jättefin katt i veilket fall :)

Sv: det är sådana där hanhängen som det blir på en del lövträd, jo, vi bor ganska nära skogen, vi behöver bara gå en bit så finns skogen där

ha det gott vännen - kramar

12 Jonna:

skriven

Tråkigt när det inte fungerar, men ibland har man inget val :(



Har räfsat lite löv ute och städat altan!

Måste ju gå att sitta där ute snart!



Nu ska vi laga middag här! Hur ser din kväll ut?

Kram!

13 Linda:

skriven

Min vackra kille <3 nu gjorde jag ett försök o aldrig mer utan han kommer hem för att stanna, min kung ju <3

14 JD | 65 kg ska bort!:

skriven

fina bilder! och katter är lätt det bästa som finns! :) hihi

15 Linda - En vimsig Mamma:

skriven

fin katt!

japp det är tur att någon kan rycka in och hjälpa en ibland =) kram

16 Martina:

skriven

hej vännen"!

mysiga bilder på katten hihi!



jag coh Cornelia såg en film som hette ville och vilda kanin:) en film på 29 min va rätt mysig film ändå och man fick sig små skratt. bio för dem minsta:)



Hoppas du haft en bra dag

kram

17 LENA ♥:

skriven

God morgon :) kram♥♥

18 Caroline =):

skriven

Grattis på din födelsedag hjärtat, hoppas att dagen blir som du vill, många goa kramar, love <3

Kommentera här: