Ultraljud och "bebis" mår bra!

Hejsan på er...

Vårt internet är fortfarande fruktansvärt segt, jättetradigt då jag vill svara och läsa kommentarer/bloggar..
Kan inte spela några nätspel heller..

Var i alla fall till godingen Jonna och hennes dotter igår, jättemysigt, vi satt och fikade på altanen. Italiensk bröd, apelsinjuice, Emilrökt skinka, paprika, sallad och annat gott till...
Efteråt fikade vi hennes underbara morotsmuffins och kaffe.. Så blev det en promenad med fina dottern Lilly och hon somnade gott i vagnen, så söter tjej.. Och eftermiddagens avslutades med att klappa hästarna....

Efter det for jag till mor min, vi fikade på smörgås och the, kikade lite på tv och försökte komma till sängs tidigt... hihi..

Då idag var det ultraljud, i vecka 12 (11+1), är så lycklig. Armar, ben, huvud, magen, navelsträng allt på plats. Hjärtat tickade såååå fint.. Åh.. jättelycklig..
47,7 mm var h*n på och han hade velat ändra datum till 11+3, men i och med att vi gjort ivf så ändrar man inte datum..



Efteråt for vi till mormor och hälsade på, ner till stan och kikade. Handlade en älgfilt till bilen, fin... sen vart jag så trött och for hem, fikade lite och gick och la mig...

Ha det toppen allihop... ♥
1 Caroline =):

skriven

Så himla glad för din skull att jag inte finner några ord till det hjärtat <3

2 Therese:

skriven

Hej!



Låter som att du haft det riktigt mysigt. En dum fråga kanske men jag är inte så insat, vad är datumet för och varför ändrar man inte det när man gjort ivf?



Kram

3 Jonna:

skriven

Vilken underbar eftermiddag vi hade <3!

Kramar om!

4 Sanne - Mamma till Lykke:

skriven

åh vad härligt!

5 Karolina:

skriven

Åh det är så kul att läsa.

Har inte velat skriva något förens nu, men jag håller tummen för er nu. Det måste kännas helt fantastiskt nu.

6 CärroBärro =P:

skriven

Jag har anordnat en tävling på min blogg, där du kan vinna en header made by me! :) Det enda du behöver göra är att skriva att du är med! :D Vinnaren dras den 1 Maj klockan 20:00 på kvällen! LYCKA TILL! :)

Vore roligt om just du var med!



http://carolinelovedavid.blogg.se/2011/april/tavling-d.html

7 Vicki:

skriven

Du har en award att hämta i min blogg!!



Ha det bra,Vicki

8 Martina:

skriven

hej min vän!



åhh vad glad jag är för din skull att allt ser bra ut och att de lilla hjärtat tickar på...åhh vad spännade:D



jaja mensan nu har vi flyttat och allt känns riktigt härligt:D



trist att ert internet inte funkar som de ska:(



valborg har inget bestämt som de ser ut nu men fixa och donna här hemma sen får se vi kanske tar oss ner till maj brasan här också:) får se vad osm händer hihi!



Hoppas allt är bra

kram

9 JD | sextiofem kilo ska bort:

skriven

nämen titta, till och med jag ser ju bebisen :)

vad kul för dig vännen!



vi hade toppen väder i påsk, ni med? :D

10 ansepanse:

skriven

vad härligt det låter vännen, nu är ju bebisen riktigt stor :) om man säger så alltså :)

ha det gott och var rädd om dig nu

bamsekramar

11 Nett:

skriven

Härligt att du mår bra, trist bara nmed ett segt internet det kan man ju bli en aning oxtokig på. Jag mår bara toppen, jag ligger i hårdträning för jag skall ju befinna mig på vårruset om 1½ vecka. ;) Hoppas att du får en fin helg, min kommer att vara på jobb!

12 CärroBärro =P:

skriven

Hehe, jag förstår hjärtat <3 Inte lätt när nätet är segt.. Mmm C(: Tacogratängen gick allt ner ;) Super mumma! :) Hm, inte för tillfället, får försöka bli helt frisk innan. Men jag vet inte om syster och hennes kille kanske kommer och äter hos oss :) Annars blir det rätt lugnt, ska fira mamma på söndag :D <3 Vad händer för er? Kramen gullet <3

13 ella:

skriven

skönt att allt e bra=)ha en fin helg kramis

14 Angelica:

skriven

sv:Tack så mycket,kännde för lite ändring på bloggen. Ville förnya nu såhär till sommaren :D



Vad kul och underbart att läsa att ni båda två,eller alla tre mår toppen!!



Sonen fyller ett år imorgon så det blir till att småfira lite här hemma,sen blir kalaset nästa lördag! :D

Hur ser er valborg ut?

15 Johanna:

skriven

härligt och läsa bebis mår bra, hoppas du med mår bra!

16 Susann:

skriven

Åååå va härligt, jag är så glad för din skull.

Kram i massor till dig

17 Simone:

skriven

Heej vännen, nu är jag tillbaks och tänkte försöka ännu en gång! Och du står självklart med som länk än på sidan och jag är så glaa för din skull (med bebisen) :D

18 Denise:

skriven

åååååå kääääärleeek <3

Är så glada med er vännen!

i slutet på maj är dags för oss att tina vår frysis, ska börja med äötester om ca en vecka =)



Kramar till dig min fina vän!

19 Ingrid:

skriven

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

Kommentera här: