Vårens och sommarens planer...

Weekend i Göteborg
Bo på hotell två nätter och köpa "Göteborg City Card"... Saker jag vill besöka då är; Liseberg, Universeum, Paddan, Nya Älvsborgs Fästning, Skagen över Dagen, Maritiman, Volvo Museum, Aeroseum, Botaniska Trädgården, Sjöfartsmuseet Akvariet... Sen äta god mat och få njuta av varandra... Kanske åka ut på någon ö också om vi hinner. Lite räkfrossa skulle jag inte tacka nej till hihi...

Dragracing är som vanligt ett måste
Åka ner till Säve dragracing brukar alltid vara den första i början av juli och jag hoppas innerligt det finns något i år också! Efteråt har vi brukat åka över till Marstrand, åh rödspätta, med remouladsås o färskpotatis (matvrak som gravid, allt jag tänker på hihi). Skulle också vilja över till Åland o se dragracing, hihi.. men om, stort om, man ska på allt så är vi/jag rätt fullbokad i alla fall...

Preliminära datum:

Kjula
28-29 maj Mälardalen Open #1 (Blir inget pga Bröllop)
18-19 juni Blacksmith Nats June/MO#2
13-14 augusti Blacksmith Nats August/MO#3
17-18 september Mälardalen Open Slight Return/MO#4

Moholm
9-10 juli Skaraborgs Car & Bike Weekend Moholmsstrippen
27-28 augusti Skaraborgs street finals

Mantorp
5-6 augusti Action Meet

Eventuellt norrland
Beroende på vad bensin kostar och om orken/tiden finns, beroende på om båda jobbar/praktiserar så blir det liksom ingen idé att åka upp några dagar bara. Jag känner att jag inte vill stressa på semester, så lugn o ro. Vanlig semestertid behöver man avsatt. Älvsbyn, Skellefteå, Malå, Orsa, m.fl anhalter/stopp...



1 Cajsa:

skriven

tack detsamma sötnos! :D

2 Susann:

skriven

ÅÅ va härligt att bo på hotell.

Känner att jag också skulle behöva komma iväg :)

Ha en fin kväll.

kram kram

3 Martina:

skriven

Hej vännen!



Låter som ni har en riktigt mysig sommar framför er:) kul med utställningar coh så och mycket ni vill göra eller du i gbg:D



Nja hon mår tyvärr inte hunda än men jag hoppas hon blir bättre till Måndag så man slipper åka in till barnakuten men hon har humöret uppe i alla fall:)



Hoppas ni cokså har en mysig lördag kväll

kram

4 Susann:

skriven

God morron!

Kikar in och önskar en toppenfin dag.

kram

5 Lovisa:

skriven

Å så härligt med en sommar plan .. önskar att jag oxå tog å gjorde en sån !!

6 LENA ♥:

skriven

Ja vi hade jätteroligt! :D

Härligt, jodå med mig är det kanon! kram♥♥

7 Vicki:

skriven

Har du släkt uppe i norr?



Vi har också planer på att åka norr över men precis som er så är det bensinpriset. Pratas mycket om att bensinen ska gå upp till sommaren.



När ska ni besöka Göteborg?



Vi ska också dit på en weekend. Jag fick biljetter till Roxettes konsert i sommar som vi ska se.



Ha det bra,Vicki



8 Fnulan:

skriven

Ojojojoj vad du har att göra!

9 ansepanse:

skriven

weekend i Göteborg låter superhärligt :) men har du inte bokat in för mycket på en enda helg där vännen :D inte hinner ni väl med allt det där

gillar du dragracing? jag har bara sett det på TV

kramar

10 Sanne - mamma till lykke:

skriven

Tack så mycket :-)



Namnet kom min mamma med. Linda Isacssons dotter heter det och jag föll för det direkt :-)

11 Angelica:

skriven

Meh,visa magen då ;)

Vill ju se hur den lille växer <3



Snart har ni er lilla här..åh,vad mysigt!

12 Caroline =):

skriven

Låter som otroligt bra planer hjärtat :) <3

13 Kristina:

skriven

Låter som ni har fullt upp då ;) Spännande!



<3

14 ella:

skriven

nu blev ja sugen på rödspätta...;)

mysigt att åka till nån ö=)

15 Tanna:

skriven

Hej ! Hur mår du och lilla magen ?

Kram

16 Jennifer:

skriven

Låter som en riktigt fullspäckad och rolig vår/sommar det där =D!

17 Linn Bolund:

skriven

Goddag! vad spännande dina poster verkar. lär definitivt läsa dina inlägg lite mer. :p Hoppas du har en kul helg (:

Kommentera här: