Vecka 28 (27+0), nygift och lycklig..

Siiiiiista trimestern, jippie och cirka 90 dagar kvar, helt underbart..

Jag är fru till min älskade make Daniel Kokkonen.. är sååå himla lycklig.. Här i vår lilla stuga, jag har allt vad jag har drömt om.. o snart är vår bebis här och då är vi en komplett familj..

Magen växer...



Vart hos bm o värdena är bra.. men har extremt mkt kramper, sen ont mellan benen, foglossning? Eller åderbråck, bm skulle skicka på det nästa vecka..



Hoppas ni få som fortfarande kikar in ibland mår bra.. får se när jag ids börja blogga igen..

Massa kramar..
1 Jessïca:

skriven

Vad vacker du är :-)

2 Karolina:

skriven

Man får Gratulera!

3 Evelina:

skriven

Härligt att se era fina bilder o dels magbilden.

SNart är tiden kommen all lycka till er:)

4 Lisa - Mamma till Alice <3:

skriven

Men Katja, har du ätit för mycket?! ;0P

5 Johanna:

skriven

HÄRLIGT =)

6 Johanna:

skriven

har tagit en paus i lägenhetsletandet sålänge tills jag vet var jag får jobb :)

7 ansepanse:

skriven

vad fina ni är båda två :)

STORT GRATTIS till er

vilken härlig bebismage du har nu och 90 dagar kvar, härligt

Sv: tack vännen att du frågar, det är ganska bra, vanlig värk liksom men det lever jag med och det går

önskar dig allt gott ♥ bamsekramar

8 Martina:

skriven

Hej gumman!



vilken fin mage du fått och va skönt att allt är bra förutom att du har värk och så:( Hur känns de börjar ju närma sig:)??



va fina ni var på bilderna från bröllopet:)



Hoppas allt är bra med dig och familjen

kram



PS: har skickat uppgifterna till din blogg:)

9 Nett:

skriven

Vilka underbara bilder.. grattis till er, vilken lyckodag ni har där och snart kommer det en liten :)

10 Therese:

skriven

Jag jobbar 60%,6 timmar fyra dagar i veckan. Men när det är mycket brukar det bli mer.

Fina bilder!

Kram

11 Tanna:

skriven

Grattis ! Jag hade också ont mellan benen....bebis låg långt ner och tryckte....



Kram

12 Denise:

skriven

Å finaste du <3 Vilka vackra bilder, ni ser att haft en jättefin bröllopsdag. Och snart är ni som sagt en komplett familj, vilken lycka!! Ni är så värda den som ni/du har kämpat och då menar jag inte bara kämpat med ivf utan allt annat runtikring.

Ni är så fina tillsammans & din FIIIINA mage.

Vacker är det enda jag får fram..Katja du är så vacker <3

Massor med kramar

13 JD | sextiofem kilo ska bort:

skriven

åå så kul! och snart kommer bebisen ;D

14 Lina:

skriven

Vilken fin mage du har :) Kikar in i jämna mellanrum, du är lite dålig på att uppdatera.. flinar ;-p

15 ella:

skriven

Grattis=)

16 Angelica:

skriven

Grattis till giftermålet och så ser jag verkligen att magen växer och ni mår bra.. underbart att se/läsa!

Kommentera här: