Currykyckling..

Namnam så gott, som vi gjorde i den nya apparaten som införskaffades.. bra är att man slipper fettet i... en dag ska jag väl få motivationen till att gå ner fem kilo också.. hehe..

Currykyckling: Kryddor, salt, svartpeppar, Jamie Olivers krydda (se bilden nedan), så lite cayennepeppar och någon/några teskedar gul curry.. Supergottigt i tortilla/tacos.. var VÄLDIGT tveksam till detta.. Namnam säger jag o tummen upp...





Ingen annan majs duger... hihi... Majs, gurka, salladsmix, tomater, paprika, lök, tacosås, cremefraiche... naminamnam :o)



Vila en stund nu p.g.a. min s k i t - kroppn, sen iväg mot Tibro!

Ha en bra dag allihop!!
1 Johanna:

skriven

Lät smarrigt!



Tack, vi hade en kanon bra kväll :)

2 Carro:

skriven

Mmm..såg inge gott ut alls...slickar mej om munnen ...hehehe..Mumma =)

Fin bild på dej & gubben =)

Förstår om du vill gå ner dom 5 kg, MEN vänta tills du mår bra & känner dej tillfreds med allt vad livet ger,då kommer det vara lättare =)

Och du gumman ,är så fin & lagom som du är ,som du bör vara just för stunden.

Glöm ALDRIG att ALLT som sker ,sker av en anledning.

Ha en super dag ni med.Kramar

3 ella:

skriven

ååh mums=)

ja pappa cancer,mamma fick en infarkt.synd dom va så unga bara.

ha en bra dag å hoppas du slipper ha ont snart=)

4 ansepanse:

skriven

stackars dig som ska ha sådär ont, hoppas det känns lite bättre nu, jag har alltid keso, paprika, gurka, plus det andra som du har fast inte majs

kramar

5 ansepanse:

skriven

stackars dig som ska ha sådär ont, hoppas det känns lite bättre nu, jag har alltid keso, paprika, gurka, plus det andra som du har fast inte majs

kramar

6 Nadja:

skriven

Ja sen packar man innan så blir det inte så mycket stress. =) vad gott det såg ut. =) Vad åt du ikväll? =) kram

7 JD | 60 kg ska bort!:

skriven

fy sjutton så gott!! du kan komma hem till mig och laga mat en vecka tycker jag ;D

8 Nett:

skriven

Både curry och kyckling är ju bara sååå gott :)

9 Linda - en vimsig mamma:

skriven

currykyckling är ju så gott!!

oki är det kul med praktik där?

ja kort är tagna =)

Oriflaem kanske är npgot för dig! kram

10 Fnulan:

skriven

MUms vad mumsigt!!! Men du kan ju inte dissa schlager?? Fy dig hihi

11 PAM :):

skriven

vad gott det ser ut! :o

12 Evelina:

skriven

Åh vad smarrigt:)

Kommentera här: