Ett litet glas vitt eller två.. :O)

Vad gör ni idag, en fredag som denna?

Jag tar ett glas vitt och väntar hem kärleken min...



(Mobilkort, ff glömt ta in kameran från bilen)
1 Cajsa:

skriven

kollar på tv och degar. själv?

2 Therese:

skriven

Go kväll!

Tack :-) Här blir det nog lugnt, blir nog tidiga kväller. Är oförskämt trött.

Har ni planerat in något? Hoppas att ni också får en trevlig helg!

Kram Kram

3 Caroline =):

skriven

Hehe okej :P Jaa, men jag tycker att det är äckligt... :S Vet inte varför, men det bara är så. :P Haha! Japp, jag vet... :P KRAAAAM <3

4 Jennifer:

skriven

haha jo han var ju helt klart med mogen, men snyggare...nopp =D!

5 Cajsa:

skriven

myyys!:P

6 Nadja:

skriven

Ja en supermysig dag. =) Har du haft en bra dag? =) Kram

7 malin:

skriven

Ny tävling i bloggen, kolla om priset lockar? :)



http://uschmalin.blogg.se/2011/february/vinnaren-ar-utlottad-ny-tavling.html

8 linda - en vimsig mamma:

skriven

jo men de kan man väl säga, jag hade ju inte funnit annars =)

idag har jag lunchat med en vän och sedan har de lekts och små städats lite =) kram

9 ansepanse:

skriven

jag kollar på let's dance och har kvällsfika :)

Sv: jag har fått näspärlan på plats :) men jag fick verkligen jobba för det, stackars dig som har så ont, njut nu av kvällen - kramar

10 Lovisa:

skriven

ECT är när man kopplar på elström på huvudet som elchocker för att bli av med ångest deppression å sånt

11 narges:

skriven

SJUKT fin header! (:

12 JD | 60 kg ska bort!:

skriven

bra bild :)

hoppas du har en trevlig kväll!

13 Alm@:

skriven

höj glaset!

14 yasmine modell fru och mamma:

skriven

skååål hoppas du har en fin helg

vore jätte gulligt om du kunde rösta på min son Dennis i tävlingen här kram

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=41529

15 Martina:

skriven

Va gott att unna sig det kan man behöva ibalnd:)



själv gjorde vi inte så mycket igår, titta på lets dance och tog de lugnt:)



Hoppas ni får en riktigt härlig helg

kram

16 Nett:

skriven

Hoppas att ni sedan fick en mysig Fredagskväll. Kram

17 Susann:

skriven

önskar dig en superfin dag :)

kram

18 ella:

skriven

hoppas ni hade mysigt=)lugn helg här som vanligt typ hihi,igår va ja bara sjukt trött så hände inte mycket:D

ha en fin lördag!!kram

19 Anonym:

skriven

varute i fredags =) sen igår var jag och en kompis barnvakt, så vi tog de lugnt hemma :)

kram

Kommentera här: