Göteborg t/r... (Sahlgrenska)

Jag for vid 9 tiden mot Göteborg, liiiiite i senaste laget haha... jag är inte snabb på möra, men jag tänkte jag slipper ju morgonrushen och så iaf.. Så var jag i Göteborg 11, heeelt perfekt.. Duktigt gjort av mig och lagligt kört, givevtis.. Tid hade jag 11.15 och fick komma in ganska snabbt och träffa läkaren Antonia som jag tkr är duktig och hon hade en läkarstudent med. Äggblåsor fanns gott om, sååå vackra, blev lite rörd så fina MINA äggblåsor är..... Dom var mellan cirka 15-18 mm stora... Så tog en spruta på 112,5 idag också och imorgon 75,0 IE! På lördag ska jag ta slutsprutan, Pregnyl, på söndag är det vilodag. Måndag är det äggplock och på tisdag tar jag vilodag från rehab.platsen, efter operation/ingrepp känns det nog behövligt, det får vi se då iofs. Men så onsdag är det insättning, på torsdag vill jag till jobbet och det måååååste jag orkar :O) Inga måsten egentligen, lyssna på kroppen o efter några ingrepp, starka mediciner så är det viktigt att lyssna på kroppen, då man är ruvare och öht...

En bild på äggblåsor...

1 ansepanse:

skriven

ska du ner till Sahlgrenska på måndag igen då? nu är du väl trött efter en sådan jobbig dag?

kramar

2 Cajsa:

skriven

ja! :D riktigt glad över dem. :)

3 Martina:

skriven

vad spännade tjejen:) skönt att dem var stora och att allt ser bra ut:) jo man måste ta och lyssna på kroppen känns de inge bra får man varva ner ett steg till!



jadu vet inte vad som händer denna Fredag ska nog mest ta de lugnt då tösen fick upp mig 04:00 men hoppas vi snart kan sova igen. Sen ska vi nog åka och handla när M kommer hem och sen blir de Lets dance:)



själv?



ha en super bra helg

kram

4 Susann:

skriven

tack så mycket :)

Ha en fin dag :)

5 JD | 60 kg ska bort!:

skriven

håller verkligen tummarna för dig nu :)



åh vad lite du äter?? :O

6 linda - en vimsig mamma:

skriven

god morgon godingen där! sov igår när du skrev =/

joda jag är både lycklig och svävar på moln! =)

Oj vad du har saker planerade nu ! kram

7 Nett:

skriven

Så intressant att se äggblåsorna, håller tummarna för att allt skall gå vägen denna gången :)

8 linda - en vimsig mamma:

skriven

ja precis =) jag är gjord med hjälp av tabletter och sprutor. och jag beundrar er som orkar gå igenom allt det där! kram

9 ansepanse:

skriven

Sv: gott att ha mamma att prata med i telefon :) stackars dig som får så ont i ryggen

ha en fin dag - kramar

10 Cajsa:

skriven

förstår inte vad äggblåsor är.. :/ jag är dum på det sätttet..XD



sv. ja, det var en riktigt bra dag! :D

11 Linnéa:

skriven

Händer det något skoj denna fredag? :D

12 evelina:

skriven

hej, fin blogg! :)

min vän tävlar i en sång tävling, skulle du vilja vara så snäll och lägga en eller fler röster på henne?

alla som röstar får en länk ikväll, vore skitgulligt!



http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=137#/rosta

13 Cajsa:

skriven

aha! då förstår jag! :P hehe..

14 Mikaela Gabrielson - hockey"fru" & hundmamma:

skriven

Ja det låter ju bra för deras del.

15 Cajsa:

skriven

nahh, vet inte. själv?

16 Mikaela Gabrielson - hockey"fru" & hundmamma:

skriven

Haha nej, för att kunna vinna smguld måste du komma topp 8. Frölunda ligger sist i serien och måste kvala för att hålla sig kvar och kommer därför inte spela något slutspel om smguldet.

17 Linda - ndaiL:

skriven

Mm riktigt gott! :D

18 malin:

skriven

Hej Foki, jag har en liten fråga och hoppas verkligen du kanske skulle kunna ställa upp. Det är nämligen så att min Syster tävlar om att hennes son ska hamna på omslaget av en föräldrar tidning och undrar om du både skulle vilja rösta och kanske lägga ut länken i ett inlägg? skulle vara super snällt!



http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=40517

19 Cajsa:

skriven

haha nice..XD jag hatar snö. :/ vill inte ha mer! :O

20 Mikaela Gabrielson - hockey"fru" & hundmamma:

skriven

lycka till? jag är inte frölundare :)

21 Cajsa:

skriven

på julafton tycker jag att det är ok. och att det ligger snö på nyår, men det får inte snöa då! :P

22 malin:

skriven

TUSEN tack :D

23 Nadja:

skriven

Godmorgon jo jag vet, som sagt jag var inte beredd. =) Allt bra idag? =) Kram

24 Tanna:

skriven

Oh vad spännande ! Vad många fina ägg du släpper. Jag fick aldrig mer än ett i taget...

Håller tummarna och berätta hur det går. Trevlig helg och Kram !

25 ansepanse:

skriven

Sv: tack, jag sov gott inatt, stackars dig som legat så dumt att du fick så ont

hur blir resten av din fredag?

kramar

26 Linnéa:

skriven

Tack! Gud så gott med vin och städa är inte det roligaste :D

27 j:

skriven

okej ja fisk är jätet gott;) kykling gillar inte jag:(



okej värkar ju roligt.



hoppas du har fått en fin fredag

28 Anonym:

skriven

fin blogg.

29 Caroline =):

skriven

Åååh nawe <3 Hihi. Jag håller verkligen tummarna för er! <3 KRAMAR <3

30 Angelica:

skriven

Vad kul att allt såg bra ut <3



sv:Jo,det är ju tyvär en bit för att få tårtor beställa av henne för er del :/ Trist!

Men tack så jättemycket för att du tipsade om henne :D

31 Mikaela Gabrielson - hockey"fru" & hundmamma:

skriven

haha jo min sambo är frölundare ja.

32 Anonym:

skriven

tack så mycket tjejen :)

avad ska du göra ikv då?

33 Cajsa:

skriven

hehe sounds nice..! xD

34 JD | 60 kg ska bort!:

skriven

haha ja visst finns de väl fula personer ;) och mindre fula, haha!



nää du äter mycke mindre än mig, jag äter ju mat hela tiden :P

35 Fnulan:

skriven

UNDERBART!!!



Jag har varot på kalas hos svärmor och druckit punsch! TAck för din omtanke sötnos!

Kommentera här: