Imorgon blir jag ruvare igen... :O)

Mycket blandade känslor, har jag/man/vi misslyckats sex gånger innan, så varför skulle vi lyckas nu? Jo, för vi älskar varandar massor, vi kämpar och ger inte upp kampen om att få en liiiiiten en.. Ett litet mirakel, vår bebis, vi längtar så himla mycket.. <3

Mamma kommer närsom, jag har förberett det mesta för lasagnen, sen ska den in i ugnen. Mamma ska följa med till Göteborg och Sahlgrenska. Tack kära mor <3 för att jag slipper åka själv!!

Ni håller väl tummarna för oss nu att det går vägen och jag blir gravid?


1 Alexandra:

skriven

tack så mycket, håller på att jobba med att stressa ner :)



håller tummarna :)

2 Jenny:

skriven

Klart jag håller tummarna!!!!!

Kramar :D

3 Mikaela:

skriven

vi håller tummarna som bara den! Selma håller också så hon får en till kusin :) all lycka till nu gumman!!<3<3

4 JD | 65 kg ska bort!:

skriven

självklart håller jag alla tummar :D

5 Jonna:

skriven

Jag håller tummar och tår och allt annat som går att hålla! Nu är det eran tur! När blir TD? Krama!

6 ella:

skriven

håller tummar=)

7 Martina:

skriven

självklart håller vi tummarna för er...jag hoppas verkligen för er skull nu att de går hela väggen.



hoppas lasangen blev god och att du får de trevligt med din mamma

kram

8 Lisa - stolt nybliven mamma <3:

skriven

Jag håller alla tummar och tår... =0)



Kolla in min nya bloggdesign. ;0)



Kram!

9 Angelica:

skriven

Man ska aldrig ge upp det man verkligen vill mest,så jag håller med dig -Kämpa på! Ni fixar det en vacker dag <3

Kommentera här: