Måndag och vecka 9...

.. imorgon måste jag ringa till arbetsförmedlningen, tiiiidigt... måste få ut en stol till arbetsplatsen/rehab.platsen, en ergonomisk stol med tryckavlastande dyna för svanskotan som domnar bort om jag sitter/ligger för länge.. Jag har börjat känna av mitt diskbråck i nacken, övre delen av ryggen mer när jag sitter framåtlutad... Stolen måste komma ut på tisdag eftermiddag senast, annars så funkar det verkligen inte..

SVARA PÅ FRÅGORNA!

Idag är det söndag, vad hittar ni på idag?

Vad ska ni ha för middag idag?
1 Nadja:

skriven

det är så sant. =) Jag såg en usel film just nu. =( Har du sett dumma mej? =)



Svarar på dina frågor jag ska packa och se film. Middag blir fläskfile provencal ala nadja. =)



Haft en bra helg? =) kram

2 Cajsa:

skriven

hehehe ok..xD

3 ansepanse:

skriven

hoppas du får din arbetsstol på en gång, stackars dig som har så ont

det blir en skogspromenad som J och jag tar med vovvarna :) maten?? ja vad blir det egentligen, kanske, jo det blir säkert klyftpotatis och makrillfilé, det är gott :)

Sv:nej, vi har inte fint väder idag men ut ska vi ändå

bamsekramar till dig vännen

4 ella:

skriven

hoppas du får en sådan stol.

en läskig film är Närkontakt en SCI-film

orginaltitel-the fourth kind

städat,ska nog snart laga mat=)

ris & chilicon carne får d bli

kram!!

5 Nett:

skriven

Idag skall vi göra hemmagjord pizza, och det lär bli en film men vilken vet vi inte än :)

6 JD | 65 kg ska bort!:

skriven

jag tror absolut bion går ett par veckor till så du hinner nog se den ska du se :)



idag har jag åkt tåg, och handlat.

till middag.. jag vet inte? köttfärspaj kanske? :) hehe. eller kycklingsallad? :)

själv då?



kram

7 Tanna:

skriven

Idag har vi storhandlat, sen kom min mamma på fika. Tacos åt vi till lunch.

Kram

8 britta bloggar:

skriven

Hoppas du fick en fin dag! Här har vi varit på födelsedagsfirande idag!

9 Fnulan:

skriven

Ajajaj diskbråck vill vi inte ha, men hoppas du får din stol!!

Synd att du missade min fina middag ;) Tar det en annan gång!



Puss

10 Kristina:

skriven

Hoppas det ordnar sig för dig med stolen. De kan verkligen göra underverk, rätt ergonomi när man jobbar på kontor är A & O!



1. Idag har jag lagat mat och fira T som snart fyller år ;)



2. Det blev kycklingsallad med baguette, philadelphiaost och chokladpudding med vispad grädde till efterrätt ^_^

11 Martina:

skriven

Hej vännen!

Hoppas du hinner få den där stolen så den kan hjälpa dig så du slipper ha så ont.



igår skrev vi på köpekontraktet så nu är allt klart och de känns så skönt:)



Hoppas du haft en bra helg

kram

12 Linda - en vimsig mamma:

skriven

ja du det händer en hel del men nu har jag tagit nya tag så nu hoppas jag på en vänding! kram

13 Vicki:

skriven

Hur har det gått? Varför kan du inte göra ett försök till? Jag har lite svårt att förstå allt hur allt går till och hur det fungerar.



Idag blir det rester här hemma hos oss eller buffe´ som jag säger till barnen. Det blir kött& hemma gjorda potatis klyftor eller så blir det köttgryta och ris. Räcker inte det så har jag pasta och köttbullar på gång också. Sedan severas det så klart grönsaker till.



Ha en bra dag,Vicki

14 Carro:

skriven

Jag kan svara på frågorna men NEJ idag är det måndag...fniss

Men i alla fall, igår var det :

Vi hade dubbelfrämmande av både släkt & vänner som käkade här & en "tattade" sin rygg.

Vi åt två mat rätter,korv & pommes till barnen & "de yngre släktingarna" & en huuuur god kyckling gryta som helst...mmm...



I dag har vi bara tagit det lugnt,pratatr med sjukvården 5 ggr då dom ringt & en gång då jag ringde dom



I morrn blire lassa igen med dotra.

Nu ??

Film & kvälls mys med min make.



Pözz påre <3

15 Caroline =):

skriven

Så jävla nice, hehehe :D Söt du är! =) Hm, idag tisdag äter jag spagetti och köttfärsås med en massa sallad! C(: KRAMIZ

16 Angelica:

skriven

sv:Oj,sista IVF chansen,men hur många chanser har man och vad händer om det misslyckas på sista?

17 ansepanse:

skriven

hur är det? det var ett tag sen jag hörde från dig nu

hoppas att allt är bra

kramar

18 Julia<3:

skriven

19 Julia<3:

skriven

sv. jag mår bara bra, själv? :)



ojdå sry skickade en tom kommentar :s ! sry för sent svar !

20 ella:

skriven

nu är det redan torsdag hoppas allt är bra med dig?kram

fick du stol?

21 Fnulan:

skriven

Sötnos hur e de med dig????

22 Angelica:

skriven

Ett tag sedan du skrev nu,hoppas allt är bra <3

23 Jennifer:

skriven

Allt bra med dig idag?

Kommentera här: