Nypa fast med en tång i livmodern och dra...

Det känns kan jag lova.. Fy bubblan!! Höll på o svimma av smärta.. Nypas gör ont, nypas i livmodern gör mer än ondast typ.. I gynstolen, ska jag få tillbaks två embryon, så smiter ju livmodern iväg hela tiden. Därför ska man inte ha kissat på en timme, men jag hade hållt mig två timmar.. Men ändå och då fick jag gå igenom denna procedur.. Fy farao alltså...

Sen till min besvikelse hade jag hoppats på att få några embryon till frysen då det är sista IVF, innan har det räckt till 1-3 fet och 3 fet är max.. Men INGA till frysen.. Lyckas vi inte på dessa nu, så blir det ingen bebis... Pressen är faktiskt stor, fast jag kan inte göra något åt det... Mer än att leva som vanligt...

Ska läsa era kommentarer senare och svarar bara på dem som härrör bloggen/inlägget, de som inte är intresserad av att läsa min inlägg. Dess kommentarer svarar jag inte på....
1 Denise:

skriven

De lär ju gör galet ont! Fy vilket plågeri!

Förstår verkligen att de känns i hjärtat med 2 st kvar av 16!

Hoppas nu på de två du fick <3 Vila och ta de nu så lugnt du bara kan!

Jag hejjar på dig vännen. Håller vart enda ben i min kropp för att de ska gå vägen nu!!

Massor med kramar

2 Caroline =):

skriven

Du ska veta att jag håller alla tummar och tår, hoppas så innerligt att det kommer gå bra denna gång, det är ni värda! <3 Ni är värda det för längesen, men nu måste det bara gå bra! <3

3 Evelina:

skriven

Vi här hemma håller både tummar,tår och tassarna för att ni ska lyckas och få ert efterlängtade hjärta:)

4 Nadja:

skriven

God kväll ursäkta mitt sena svar, jag har varit sjuk. =(



Oj jag hoppas verkligen det blir bebis. Jag håller tummen och tänker på dig. kram

5 Tanna:

skriven

Vi håller också tummar, tår och tassar för er !!

6 Fnulan:

skriven

Men hjärtat! Stackars dig!!! Hoppas det blir värt det!!!!

7 ansepanse:

skriven

usch att det ska göra så ont, håller allt jag kan hålla vännen för att det ska gå vägen

bamsekramar till dig

8 JD | 65 kg ska bort!:

skriven

åå fy fan, smärta! får ont i magen bara att läsa :O



filmen var helt klart sevärd, inte bättre än avatar, men du borde se den :)

9 Martina:

skriven

håller allt jag har för er, så ni får de ni saknar mest en liten än. kan tänka mig att de gjorde ont, låter läskigt sånt där men du är stark vännen.



jo med mig är de bara bra annars:) små trött dock då jag inte sovit så bra på 3 nätter för emilia velat ligga nära och snutta hela tiden men de funkar.

hur mår du själv?



lägenheten går de super bra med den ligger på 850 nu och hoppas få skriva kontrakt idag:) inte klart än.



menar du utbildningen till doula? jo ska gå på den 7-8 maj:) längtar.



hur går de med dig och praktik jobbet?



kram

10 ella:

skriven

ajaj låter ej skönt:(

men hoppas hela tiden d ska gå bra för er=)

idag är d varmt=)så ska väll masa mig ut strax kram!!!

Kommentera här: